معاون شهردار تهران مدعی شد که مرگ کودک در آبنمای پارک صحنه سازی بوده

زیتون- ناصر امانی، معاون شهرداری تهران طی سخنانی در شورای شهر تهران به ماجرای درناک کشته شدن یک کودک در آبنمای منطقه ۱۵ تهران واکنش نشان داد ومدعی شد:« دارد ثابت می‌شود که صحنه‌سازی شده. آیا ممکن است پمپ آب چنین کاری را با بدن بچه بکند؟!»
امروز یکی از اعضای حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران خبر داد که در پرونده مرگ کودک ۵ ساله در آبنمای بوستان کوهسار، احتمال احضار مقامات ارشد شهرداری و حتی شخص شهردار تهران به مراجع قضایی وجود دارد.
در پی مرگ یک کودک پنج ساله در یکی از پارک‌های پایتخت ایران، شهردار تهران دستور داد تا شهردار ناحیه چهار، مسئول خدمات شهری و رییس اداره فضای سبز آن محله در شهرداری منطقه ۱۵ برکنار شوند.
این دختر بر اثر سقوط در گودالی که زیر آبشار و حوضچه یکی از پارک‌های منطقه ۱۵ تهران وجود داشت، کشته شده است.بر اساس  گزارش‌های منتشر شده او به داخل محفظه پمپ مکش آب که زیر این حوضچه قرار داشته افتاده و مادرش با دیدن دمپایی و خونی که از حوضچه بیرون می‌آمده، دیگران را متوجه سقوط او کرده است.
معاون برنامه‌ریزی شهرداری در ادامه افزود:« قالیباف به محض اطلاع دستور پیگیری داد و شهردار منطقه و اداره فضای سبز را عزل کرد.»
ایلنا در ادامه نوشت که امانی به عنوان اعتراض گفت:« در طول ۲۴ ساعت ۱۸هزار فاطمه در سوانح جاده‌ای می‌میرند چرا هیچکس صدایش درنمی‌آید.»
وی با بیان اینکه ما دو هزار و ۵۰۰ فضای سبز و پارک در تهران داریم، اظهار داشت:‌« طی ۱۰ سال گذشته در کدامیک از این فضاها خونی از دماغ کسی ریخته شده؟ پرونده نشان می‌دهد مادر بچه را گم کرده است و حتی به کلانتری هم مراجعه کرده است و بعد به کنار آبنما رفته.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. مادر از عوامل نفوذی است ، بچه را قطعه قطعه کرده و در آب نما ریخته تا با تبانی علیه امنیت کشور صحنه سازی کند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »