سعید شیرزاد و زانیار و لقمان مرادی در حمایت از کبودوند اعصاب غذا کردند

زیتون– زانیار مرادی، لقمان مرادی و سعید شیرزاد سه زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر برای حمایت از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی کرد و دیگر زندانیان سیاسی در زندانهای ایران، اعصاب غذا کردند.

جمعیت حقوق بشر کردستان خبر داد که در پی گذشت قریب به یک ماه از ادامه اعتصاب غذای محمد صدیق کبودوند فعال حقوق بشر کرد و گذشت نزدیک به یک هفته از اعتصاب غذای محمد عبداللهی زندانی سیاسی کرد و دیگر زندانیان اعتصابی در زندان‌های ایران و رو به وخامت گذاشتن وضعیت جسمانی محمد صدیق کبودوند و برخی از این زندانیان، جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر طی پیامی اعلام کرده‌اند «ما جمعی از زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر کرج، از اعتصاب غذای قهرمانانه‌ی زندانیان سیاسی کرد محمد صدیق کبودوند و محمد عبداللهی و دیگر زندانیان سیاسی اعتصابی در زندان‌های ایران، در جهت مقابله، مقاومت و مبارزه آنان درراه احقاق حقوق پایمال‌شده آشان حمایت می‌کنیم؛ و برای حمایت از حق دفاع ذاتی این زندانیان ما هم از این لحظه به بعد به مدت یک روز دست به اعتصاب غذای کامل می‌زنیم.

لازم به یادآوری است فردا یک‌شنبه۱۶ /۳/ ۱۳۹۵ این زندانیان در حمایت از مقاومت محمد صدیق کبودوند و محمد عبداللهی و دیگر زندانیان اعتصابی، به مدت یک روز دست به اعتصاب غذا می‌زنند.

محمد صدیق کبودوند که در اعتراض به پرونده سازی مجدد، دست به اعتصاب غذا زده، به علت عوارض اعتصاب غذا و حبس طولانی در بیمارستان بستری است و به گزارش «زیتون» حال عمومی او نگران کننده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »