واکنش جنتی به صفحه اول روزنامه کیهان

2100402زیتون– وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برخی موارد و تصاویری که در صفحه اول شماره امروز روزنامه کیهان چاپ شده است، واکنش نشان داد.
به گزارش مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئس هیئت نظارت بر مطبوعات بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۸ خرداد در حاشیه نشست امضای تفاهمنامه میان وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فعالیت‌های سینمایی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برخورد با صفحه اول امروز کیهان چگونه خواهد بود؟ توضیح داد: من نیز این مسئله را دیده‌ام. این مساله باید در هیات نظارت بر مطبوعات بررسی شود.

جنتی تأکید کرد: پس از بررسی لازم اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: البته گاهی اخباری منتشر می‌شود در رسانه‌ها که از نظر قانونی تخلف به شمار نمی‌رود و به نوعی تحلیل سیاسی آن رسانه است. اگر مطلبی به‌عنوان سیاه‌نمایی و افراط و حتی توهین به مقامات باشد، به عنوان تخلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

روزنامه کیهان در صفحه نخست امروز خود، عکس هایی از گوگوش، شجریان، بهروز وثوق، مصطفی تاجزاده و گلشیفته فراهانی را منتشر کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »