نازنین زاغری در ارتباط با طراحی سایت‌های مرتبط با اعتراضات ۸۸ بازداشت شده است

رییس دادگستری کرمان

زیتون– رییس دادگستری کرمان امروز اعلام کرد که بازداشت نازنین زاغری در ارتباط با پرونده طراحی سایت‌های مرتبط با «فتنه ۸۸» صورت گرفته است.
یدالله موحد امروز در ادامه توضیح داد که رسیدگی به پرونده نازنین زاغری به این دلیل که او خارج از کشور فعالیت داشته است، در صلاحیت مراجع قضایی استان نیست و باید در تهران رسیدگی شود.
او گفت تحقیقات لازم برای این پرونده انجام شده و مستندات و دلایل نیز جمع آوری شده است.
بر اساس گفته‌های این مقام قضایی استان کرمانکه توسط خبرگزاری ایرنا منعکس شده است، نازنین زاغری در ارتباط با پرونده بازداشت تعدادی از افراد به اتهام طراحی سایت‌های مرتبط با جریان فتنه ۸۸ دستگیر شده است.
رییس دادگستری کرمان اضافه کرد که برخی از اعضای این باند در خارج از کشور بودند و از جمله این متهمان نازنین زاغری بود که به دنبال همین پرونده، این شخص در فرودگاه تهران با ارسال نیابت قضایی دستگیر و به کرمان اعزام شد.
آذرماه سال ۹۲ دادگستری کرمان اعلام کرده بود که ۱۶ نفر در این شهر به اتهام طراحی وبسایت برای «سایت‌های آموزشی شهروند خبرنگار به سفارش شبکه‌های خبری غربی» و «همکاری با شبکه‌های بیگانه» دستگیر شده‌اند.
مقامات دادگستری کرمان این افراد را متهم کردند که «طراح» وب‌سایت «ندای سبز آزادی» بودند و «طرح‌ها و برنامه‌های بی‌بی سی فارسی را در ایران اجرا می‌کردند».
طبق گزارش‌ها هفت نفر از این افراد از اعضای وب‌سایت «نارنجی» بودند، وب‌سایتی که در حوزه اطلاع‌رسانی فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »