پیگیری کوکبیان از تریبون مجلس

وزیر ارتباطات دستور بررسی پیامک های تهدید آمیز را صادر کرد

زیتون- وزیر ارتباطات گفت: با وجودی که مسأله بررسی پیامک های تهدید آمیز به خبرنگاران در حوزه ماموریت این وزارت خانه نبود اما «دیروز دستورهایی در این زمینه صادر کردم.» او این خبر را در واکنش به در خواست کواکبیان اعلام کرد.
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه)از وزارت ارتباطات خواسته بود که منشا این پیامک را پیدا کنند.
«زیتون»  روز پنجشنبه خبر داده بود که جمعی از فعالان رسانه ای، سیاسی و اجتماعی پیامکی تهدید آمیز مبتنی «آخرین هشدار امنیتی» دریافت کرده اند.
در  متن پیامک آمده بود:Untitled «هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور از طریق ایمیل، پورتال های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضایی است. ضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید. این پیامک به منزله آخرین هشدار امنیتی است.»
کواکبیان با استناد به اصول ۲۲ و ۲۴ قانون اساسی گفت که طبق اصل ۲۲ قانون اساسی حیثیت ، جان ،  مال و حقوق و شغل اشغال از تعرض مصون است و طبق اصل ۲۴ اساسی نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزاداند مگر آنکه مخل مبانی اسلام و عمومی باشد. خبرگزاری ایسنا نوشت این نماینده اصلاح طلب مجلس خبر داد که «از وزارت ارتباطات، پلیس فتا، نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ موضوع را جویا شدیم که در پاسخ گفتند کار ما نیست.»
نایب رییس مجلس نیز پیشتر ارسال پیامک «تهدیدآمیز» و «مشکوک» به خبرنگاران و فعالان سیاسی و اجتماعی را موجب «ایجاد نگرانی در اهالی رسانه»های دانست و از وزارت اطلاعات و پلیس فتا خواست که «به سرعت منشاء» این پیامک‌ها را شناسایی و «خاطی یا خاطیان» را به قوه‌ قضاییه معرفی کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

پیگیری کوکبیان از تریبون مجلس

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »