فیش حقوقی شهردار تهران هم اعلام شد

زیتون- محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، با پایه حقوق ۸۰۰ هزار تومان، ماهیانه ۱۳ ملیون و دویست هزار تومانه مزایا می گیرد تا جمع حقوق او به ۱۴ میلیون تومان برسد. download (1)
ابوالفضل قناعتی، یکی از اعضای هیئت رییسه شورای شهر، ضمن اعلام حقوق دریافتی قالیباف به تسنیم گفت که این رقم را معاون برنامه ریزی شهرداری اعلام کرده است.
به گفته او ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران در جلسه امروز شورا رقم حقوق دریافتی قالیباف شهردار تهران را اعلام کرد.
شهردار تهران در حالی حقوق ۱۴ میلیون تومانی دریافت می کند که روز گذشته وزیر اقتصاد دولت اعلام کرده بود برای مدیران سقف حقوقی تعیین شده است. البته به گفته علی طیب نیا این سفت حقوقی شامل مدیران بانک ها و شرکت ها می شود.
بر اساس سخن وزیر اقتصاد حداکثر دریافتی مدیران عامل بانک‌ها ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد. همچنین حداکثر دریافتی ماهانه مدیران عامل شرکت‌ها ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. .
پیشتر شایعاتی مبنی بر اینکه شهردار تهران یک درصد از مجموع درآمد های شهرداری را به عنوان «سهم شهردار» دریافت می کند شنیده شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. در زمان قاجار نوکران شاه علاوه بر مستمری مداخل هم داشتند ، در اوایل دوران پهلوی هم عامه مردم وقتی می شنیدند کسی به خدمت دولت درامده است می پرسیدند که ، مداخل هم دارد ؟
    امروزه مزایا هم به حقوق و مداخل اضافه شده است و مزایا چندین و چند برابر اصل حقوق است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »