اعتراض سپاه به حضور ترکی فیصل در میتینگ سازمان مجاهدین

زیتون- رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران به حضور ترکی فیصل در نشست سالیانه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق در پاریس اعتراض کرد.
ترکی فیضل، رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی از سخنرانان این نشست بود. او در این نشست با عنوان «ایران آزاد» خطاب به مریم رجوی، از رهبران مجاهدین و دیگر حاضران گفت :«تلاش‌های شما برای رهایی ملتتان از سرطان خمینی، حماسه‌ای افسانه‌ای است که مانند شاهنامه در گذر تاریخ باقی خواهد ماند.»
رمضان شریف، حکومت عربستان را «محور حمایت و پشتیبانی از جریان تروریسم در منطقه و فراتر از آن» خواند. 072AE631-8AAD-4FAF-B9E3-398EC85CBFE9_cx0_cy13_cw0_w987_r1_s_r1
شریف گفته است که «همزبانی و همراهی» ترکی فیصل با سازمان مجاهدین خلق، پیوند دیرین این گروه با دولت عربستان سعودی را نشان می‌دهد و «پشت صحنه معرکه‌گیری دشمنان نظام را برملا می‌سازد.»
سرتیپ رمضان شریف در ادمه اظهاراتش که توسط فارس منتشر شد، افزود که بی‌تردید به همان میزان که «صدام و حزب بعث از پناه دادن به منافقین و حمایت و همراهی با آنان بهره‌مند شدند، آل سعود نیز از این همراهی و همدستی منتفع خواهد شد.»
یک «منبع آگاه در وزارت امور خارجه» نیز در همین رابطه به ایرنا گفت که از پدر طالبان و القاعده و شریک صهیونیست ها بعید نبود که استیصال دولت خود را با نمونه جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در نشست ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش گذارد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »