حسین شریعتمداری کادر رسمی سپاه است

زیتون– عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان امروز گفت که حسین شریعتمداری کادر رسمی سپاه است.
این موضوع پیشتر هم مطرح شده بود، اما هرگز تایید نشده بود. حسین شمیسیان، عضو شورای سردبیری کیهان سپاهی بودن شریعتمداری را به عنوان سندی برای مشخص شدن میزان دریافتی او مطرح کرد.
به گفته شمسیان «مدیر مسئول روزنامه کیهان هیچ نوع دریافتی از این موسسه ندارد و سازمان پرداخت حقوق وی همان سپاه است.» kyhan_20120316_1289361072
او در گفت و گو با میزان، با اشاره به شایعه پراکنی های اخیر پیرامون فیش حقوقی حسین شریعتمداری در فضای مجازی توضیح داد که حسین شریعتمداری با حکم آیت الله خامنه ای از سپاه پاسداران به موسسه کیهان آمده است.
موسسه کیهان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مصادر شد و تحت نظارت مستقیم رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفت. حسین شریعتمداری از سال ۷۲ نمایندگی ولی فقیه و ریاست این مؤسسه کیهان و به طبع آن روزنامه کیهان را بر عهده دارد.
بعد از ۲۳ سال که از انتصاب شریعتمداری به عنوان مدیر مسئول روزنامه کیهان می گذرد، یکی از سردبیران او امروز ادعا کرده که مدیرمسئول این روزنامه هیچ نوع دریافتی از موسسه کیهان ندارد و سازمان پرداخت حقوق وی همان سپاه است.
چند روز پیش و در پی افشای حقوق های نجومی چند تن از مدیران دولتی و مدیران عامل رسانه های اصول گرا همچون فارس و تسنیم، فیش حقوقی به نام حسین شریعتمداری نیز منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست می شد. بر اساس آن فیش میزان حقوق شریعتمداری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. نماینده ولی فقیه است و لابد اجازه دریافت وجوهات هم دارد ، ولی خرجش هم زیاد است در این گرانی اجناس !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »