محسن رضایی: حتی نیروهای حزب‌اللهی هم نباید وارد حریم رهبری شوند

زیتون– دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام مصوب رهبر جمهوری اسلامی است، گفت که حتی نیروهای حزب‌اللهی هم که می‌خواهند «خیلی انقلابی باشند نباید وارد حریم رهبری شوند» چون با نقد این برجام یعنی دارند رهبری را نقد می‌کنند. IMG17335630
محسن رضایی همچنین تحریم‌هایی که در کنگره آمریکا وضع می‌شود را اما نشاندهنده این دانست که «آمریکا به دشمنی‌های خود ادامه داده و بر خلاف حرف اوباما، این تحریم ها وتو نشده اند و «همه این‌ها برخلاف برجام مصوب مقام معظم رهبری می‌باشد که طبق فرمایش ایشان ما زیر بار هیچ تحریم جدیدی در هیچ موضوعی نمی‌رویم.»
او با اظهار گله مندی از کمیته نظارت بر برجام تاکید کرد «آن‌ها باید پرونده‌هایی درباره تحریم‌های وضع شده در کمیسیون مشترک درست کنند. آمریکایی‌ها می‌گویند اگر برجام توسط ما نقض شود چطور عکس‌العمل نشان خواهند داد. این در حالی است که ما بیش از مطالباتی که از ما خواستند نیز انجام داده و حسن نیت خود را نشان داده‌ایم و بیش از حد نیز به تعهدات خود عمل کرده‌ایم. پس نیاز است پرونده‌هایی در این رابطه در کمیسیون مشترک تهیه کنند چون کمیسیون مشترک برای این درست شد تا هرکدام از طرفین مسئله‌ای داشت به آن‌جا ببرد و مطالبه‌ شود.»
به گفته رضایی نکته مورد توجه دیگر این است که  «در کشورمان سه برجام داشتیم.» یکی برجام مصوب مجلس، دیگری برجام مصوب شورای عالی امنیت ملی و نهایتاً برجام مصوب آیت الله خامنه ای که «این برجام جامع آن دو برجام دیگر است و در عین حال چند نکته‌ی دیگر در بر دارد که ما این برجام را قبول داریم و کسانی که برجام را مورد نقد قرار می‌دهند حواسشان باشد که برجام رهبری را نقد می‌کنند و نه برجام مجلس و شورای عالی امنیت ملی را.»
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه تلویزیونی نگاه یک سخن می گفت تاکید کرد که عربستان دیوانه‌وار موج دومی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. موج اول از سوریه، عراق و بحرین شروع شد و در این کشورها اقدامات خود را علیه نفوذ ایران انجام دادند که در همه‌ی این موارد شکست خوردند و اکنون با چنین اقداماتی در اربیل عراق و بلوچستان پاکستان می‌خواهند در کردستان و کرمانشاه و شهرهای مرزی ناامنی ایجاد کنند.
به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عربستان مسیری را می‌رود تا با ایران درگیر شود و همه‌ی پل‌های پشت سر خودش را خراب کرده است.
او در ادامه این گفتگوی تلویزیونی تاکید کرد که «آن‌ها باید بدانند ما دیر خشمگین می‌شویم و انسان‌های آرام و خونسردی هستیم اما اگر خشمگین شویم آل سعود را از روی زمین برمی‌داریم. اکنون نیز به همه‌ی همراهان و طرفداران خود در کشورهای دیگر گفته ایم خویشتنداری کنند و خونسرد باشند اما اگر عربستان تیری شلیک کند ما راه می‌افتیم و اگر التماس کنند هم به آن‌ها مجالی نمی‌دهیم.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »