دستگیری دو تروریست توسط پلیس و وزارت اطلاعات

زیتون– معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به این که دو سال است به صورت جدی در حال رصد تکفیری‌ها هستند تایید کرد که نیروهای تکفیری «دنبال خرابکاری در داخل کشور هستند»

ذوالفقاری  به طور مثال در شب جمعه آخر ماه مبارک رمضان دو خبر کسب کردیم که افرادی قصد دارند در روز قدس اقدام خرابکارانه انجام دهند که ما جلسه ویژه برگزار کردیم و این افراد را قبل از این که از استان مرزی ما حرکت کنند دستگیر کردیم. یک نفر توسط ناجا و یک نفر توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد.

ذوالفقاری در ادامه با بیان این که ما اگر حداقل‌های تهدید را احساس کنیم با حداکثر دقت و توجه آن را دنبال می‌کنیم خاطر نشان کرد: جریان‌های تکفیری در سطحی نیستند که مرزهای کشور ما را تهدید کنند آنها دنبال این هستند که افرادی را فریب داده و از آنها سو ء استفاده کنند در حالی که آنها تحت کنترل ما هستند.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به عملیات‌های سپاه در غرب کشور اظهار کرد:‌ عناصر برخی از گروهک‌ها که صرفا کار سیاسی می‌کردند با ارتباط گیری کشورهای منطقه با آنها دنبال اقدام نظامی بودند و سلاح به دست گرفتند. اما قرارگاه عملیاتی حمزه در شمال غرب کشور بلافاصله وارد شد و با عملیات خود تعداد قابل توجهی از این افراد را به هلاکت رساند.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه امنیت کشور ما موجب حسادت سایرین شده و دشمنان ما سعی می‌کنند در کشور ناامنی ایجاد کنند اظهارکرد: همراهی و همکاری مردم در تامین امنیت کشور به ما کمک زیادی کرد. اشراف اطلاعاتی نیروهای ما هم بسیار خوب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ ما نمی‌خواهیم حساسیت‌ها را برای مردم بالا ببریم اما اگر مردم دقت بیشتری نسبت به موارد مشکوک داشته باشند و آن را به ما گزارش کنند، زمینه برای فعالیت تکفیری‌ها فراهم نمی‌شود.البته اکنون ضرورتی نمی‌بینیم.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »