???? نصب تصویر یکی از اعضای فتنه روی خودرو ممنوع است

زیتون- پس از ممنوعیت انتشار تصاویر و اخبار محمد خاتمی، نصب تصویر رییس جمهوری سال‌های اصلاحات بر خودروهای شخصی افراد هم می تواند «جرم تلقی» شود. photo_2016-07-26_22-20-09
به گزارش «زیتون» امروز عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات، تصویر پیامکی را منتشر کرد که نشان می دهد ارگانی نامشخص مالک یک خودروی شخصی را به دلیل نصب تصویر محمد خاتمی تهدید به «پیگرد قانونی» کرد.
در این پیامک آمده است :
مالک خودرو: نصب تصویر یکی از اعضای فتنه (خاتمی) روی خودرو ممنوع می باشد. در صورت رویت مجدد، پیگرد قانونی دارد. 
این پیامک برای یکی از اهالی شهر اردکان، زادگاه رییس جمهوری سال‌های اصلاحات، فرستاده شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. روش مقابله با این جور رفتارها آسان است. کافی است که همه مخالفت کنند. کافی است در اردکان تمام دوستداران خاتمی با نصب عکس او بر خودروشاندر خیابانها حرکت کنند. همه را زندانی میکنند؟؟ چرا ما خودمان تمام محدودیتها را با جان و دل قبول میکنیم؟

  2. با این همــه مشکلات درکشــور: کمبود آب، برق، گرفتاری بین المللی بانکی، درگیــری لفظی بیش از ۹۵درصــد کشورهای جهان با ما و… این مسئــولین عجب بیکاری هستنــد؟!
    اگرآقای خاتمی محبوب هستن که حتمن برای خیلی هاهستنـــد…این آقایان باقلب آنهــائیکه آقای خاتمی ویا هرکس دیگردرقلبشــان هستنــد چه میکننــد…؟
    این آقایان این همــه ریزش را نمی بیننــد؟ این پــدربزرگ ها به زیر۱۰درصــد رسیــده اند ورو به انقراض…بازهم نمی بیننـد، نمی فهمنــد…یعنی اینکه درک ندارنــد واینقـدر آب میروند که کاملا” به انقراض برسنــد،.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »