نایب رییس مجلس عدم ورود به مسائل سیاسی را نقطه قوت ارتش دانست

سپاه انتشار ویدئوی حسن عباسی را قابل پیگرد دانست

زیتون- رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه، انتشار ویدئویی قدیمی از اظهارات حسن عباسی درباره ارتش را اقدامی سوال‌برانگیز و تفرقه‌افکنانه خواند که «می‌تواند مورد پیگرد قرار گیرد.»
در این ویدئو حسن عباسی بسیج و سپاه را دو نیرویی دانست که تحت رهبری ولی فقیه مانع از براندازی جمهوری اسلامی شده‌اند و ارتش را به بی‌تفاوتی متهم کرده بود.
سخنگوی سپاه پاسداران با انتقاد از این اظهارات گفت ارتش و سپاه «یک روح در دو کالبد»، «ید واحده» و «مشت آهنین ملت ایران در برابر جبهه دشمن» هستند و هرگونه تلاش برای تضعیف و ایجاد اختلاف و شکاف بین نیروهای مسلح مدافع انقلاب و کشور، محکوم به شکست است.
سرتیپ شریف تاکید کرد که صحبت‌های حسن عباسی هرگز مورد تأیید سپاه نبوده و هر حرکتی که موجب تضعیف نهادها و ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود محکوم است.
او از حسن عباسی خواست برای «رفع سوء برداشت‌های ایجاد شده و ناامید ساختن دشمنان و بدخواهان ایران» در این باره توضیح دهد و شفاف‌سازی کند. images (1)
علی مطهری، نائب رییس مجلس نیز در واکنش به گفته‌های حسن عباسی تأکید کرده که نقطه قوت ارتش آن است که «وارد حوزه سیاست و اقتصاد نمی‌شود و صرفاً کار تخصصی خود را انجام می‌دهد.»
در روزهای گذشته فرماندهان عالی‌رتبه ارتش ایران هم به اظهارات حسن عباسی واکنش نشان داده‌‌ و از شکایت حقوقی ارتش از او خبر داده‌ بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. اگربه گفتــه های آقای حسن عباسی مرد همــه چیــزدان…! دراین سالها توجــه شود، اوازاین حرفهــا زیاد زده که هیچکدام هم پیگیری نشــده…! درپاسخ به فرمایشات جناب سردار سرتیپ شریف هم بایــد گفت: ارتش و سپـاه ۲ بازوی نظام هستنــد درمقابل دشمن ونــه درمقابل ملت، «مشت آهنین ملت ایران در برابر جبهه دشمن» درحالیکه بیشتــر اوقات اینــان از روی کج فهمی درمقابل ملت انــد…! اگرملت ای درجایی تجمع میکنــد وبخاطربی لیاقتی فلان مسئــول ۴ تا شعارمیدهنــد ویا کارکنان زحمتکش یک کارخانه، یــه شرکت و…درجایی جمع میشوند وازحقوق خود دفاع میکننــد اینان هرگز دشمنان نظام نیستنــد، آقای شریف و دوستان شان اینهــا را تفکیک کننــد،

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

نایب رییس مجلس عدم ورود به مسائل سیاسی را نقطه قوت ارتش دانست

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »