حسن عباسی پس از حضور در دادسرای نظامی از ارتش عذرخواهی کرد

زیتون– حسن عباسی، در نامه‌ای سرگشاده به فرمانده ارتش ایران، از اظهاراتش درباره ارتش عذرخواهی کرد.
اگرچه او در این نامه مدعی شده که انتشار «تقطیعی یک دقیقه‌ای» از سخنرانی او با هدف «منحرف کردن اذهان عمومی» صورت گرفته است.
حسن عباسی همچنین با تأکید بر اینکه نامه‌اش را پس از حضور در دادسرای نظامی ارسال کرده گفته است انتشار گسترده سخنرانی‌اش در شبکه‌های مجازی ۹۱ درصد از سوی «ضدانقلاب خارج‌نشین و عناصر فتنه سبز» صورت گرفته و ۹ درصد از سوی رسانه‌های رسمی.
بتازگی ویدئویی از اظهارات این چهره اصولگرایان منتشر شد که وی در آن با تمجید از عملکرد سپاه و بسیج، ارتش را نیرویی «بی سر و صدا» توصیف می‌کند که به گفته او «اگر کشور را آب ببرد، صدایی از ارتش درنمی‌آید.»
فرماندهان ارشد ارتش با انتقاد شدید از این سخنان، گفته‌اند که از او شکایت می‌کنند. روز گذشته نیز سخنگوی سپاه انتشار این ویدئو را قابل پیگرد خوانده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »