اشتباه خبرگزاری های فارس و تسنیم

سوء تفاهم رسانه های نزدیک به سپاه در خصوص عضویت علی رستگار در هیات مدیره بانک ملت

زیتون-خبرگزاری های تسنیم و فارس نوشتند مدیر عامل بازداشت شده بانک ملت، عضو هیات مدیره این بانک شد. به گزارش این دو خبر گزاری علی رستگار، مدیرعامل سابق بانک ملت، که پیشتر از سوی سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده بود، به عنوان عضو هیات مدیره این بانک انتخاب شده است.

علی رستگار سرخه ای پیش از این هم مدیرعامل بانک ملت بود و هم عضو هیات مدیره این بانک؛ و بر اساس اساس نامه این بانک عزل از مدیریت عامل به خودی خود منجر به عزل از هیئت مدیره این بانک نخواهد شد.

عزل از عضویت درهئیت مدیره تنها به خواست مجمع عمومی بانک صورت می گیرد. جلسه ای که تا کنون تشکیل نشده و در نتیجه به رغم بازداشت و عزل از مدیرعاملی، علی رستگار  هنوز عضو هیت مدیره بانک ملت محسوب می شود.13931220142231240_PhotoL
به نظر می رسد این سوء تفاهم رسانه ای ناشی از  نامه روز گذشته بانک ملت به بورس باشد که در آن نامه نام علی رستگار به عنوان یکی از اعضای هئیت مدیره قید شده بود.

علی رستگار به دلیل آنچه «فیش حقوق نجومی و نقش آفرینی در فساد بزرگ بانکی» نامیده شده است، در روزهای پایانی تیر ماه سال جاری از سمت خود استعفا کرد و سپس همراه با معاون بین الملل خود دستگیر شد.
پس از آن فرمانده کل سپاه پاسداران درباره بازداشت های مربوط به فیش های نجومی گفته بود که پرونده به توصیف وی، مرتبط با یک فساد بزرگتر است.
محمد علی جعفری همچنین افزوده بود که برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند. وی توضیح بیشتری در مورد این سیاستمداران نداد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. از نطر محتوا یی ومفهومی کاملا درست است ولی مصادیق اعلام شده کاملا اشتباه است.باید از ژنرالهایی نام برد که امکان رد صلاحیتشان بعید باشد مثل عارف بانجفی و….بدون تردید تاج زاده و بفیه مواردی که دکر شد رد صلاحیت خواهند گردید ودر وافع باز روحانی تنها گزینه خواهد ماند

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

اشتباه خبرگزاری های فارس و تسنیم

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »