ورود وزیر کشور به مسئله لغو کنسرت ها در خراسان رضوی

زیتون- وزیر کشور با اشاره به این که تنها وزارت ارشاد می‌تواند درخصوص محتوای کنسرت‌ها نظر دهد، گفته که مشکل لغو کنسرت از سوی دادستان‌ها تنها مربوط به استان خراسان رضوی است و در دیگر استانها یا چنین مسئله‌ای وجود ندارد و «یا بسیار کم است.» download (2)
عبدالرضا رحمانی فضلی اعلام کرد که قصد دارد در اینباره نامه‌ای به رییس قوه قضائیه بنویسد تا «یک روش» و «وحدت رویه» در سراسر کشور اجرا شود.
به گفته رحمانی فضلی، متولی صدور مجوز قانونی و تشخیص محتوای کنسرت‌ها وزارت ارشاد است و «کسی نمی‌تواند در خصوص محتوای کنسرت‌ها به غیر از وزارت ارشاد نظر دهد.»
سخنگوی وزارت کشور نیز عصر امروز در گفتگو با ایسنا خبر از ارسال نامه وزیر کشور درباره لغو کنسرت‌ها در خراسان رضوی برای رئیس قوه قضاییه داد.
سلمان سامانی در این رابطه توضیح داد مسأله لغو کنسرت در خراسان رضوی آنقدر مهم بود که وزیر کشور باهمه دغدغه‌هایی که دارد به این مسأله ورود کرد.
پیشتر وزیر ارشاد ایران با اشاره به نظر برخی از «علما» درباره حرام بودن موسیقی گفته بود که بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی «همچنان تکلیفمان درباره موسیقی مشخص نیست» و درباره اینکه «کدام موسیقی حلال و کدام موسیقی حرام است، اختلاف‌نظرهای فراوانی وجود دارد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »