نشریه ۹ دی مجددا رفع توقیف شد

زیتون– حمید رسایی در کانال تلگرامی خود خبر از رفع توقیف هفته نامه اش داد. CpV1CPQWcAERDEe
او در یادداشتی در این مورد نوشت که هفته نامه ۹ دی که حدود دو ماه قبل توسط «ترکیب دولتی هیأت نظارت بر مطبوعات» برای بار چهارم توقیف شده بود، امروز و پس از چند جلسه بررسی قضایی و اخذ دلایل توقیف از نماینده حقوقی وزارت ارشاد و همچنین بررسی مستندات ۹ دی، رفع توقیف شد.
به گفته حمید رسایی، نامزد رد صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم «انتقاد از رفتارهای دولت یازدهم در خصوص توافقنامه برجام و روند حرکت این دولت به سمت اشرافی گری» از جمله دلایل توقیف این هفته نامه بود.
او در ادامه نوشت که هفته نامه ۹ دی تاکنون چهار بار در دولت حسن روحانی توقیف شده است که هر چهار بار پس از طی مراحل قضایی، تبرئه و مجددا منتشر شده است.
مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی رفع توقیف چهارباره این هفته نامه را نتیجه «برخورد سیاسی و اعمال فشار مقامات دولتی برای بستن دهان منتقد» دانست.
رسایی در پایان نوشت: «بنده به عنوان مدیر مسوول هفته نامه ۹ دی بارها اعلام کرده ام که این رسانه بدون وابستگی به جریانات و احزاب و جبهه های سیاسی، تنها به دنبال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های خمینی کبیر و امام خامنه ای است. ۹ دی تا زمانی که منتشر می شود، صراحت، قاطعیت و زمان شناسی خود را تغییر نخواهد داد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »