محمدرضا باهنر: مهندس موسوی پیشنهادم را برای رفع حصر نپذیرفت

زیتون– دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری مدعی شد که حصر رهبران جنبش سبز بهترین وضعیتی است که می تواند برای رهبران جنبش سبز پیش بیاید.
محمدرضا باهنر در این رابطه ادامه داد که اگر دادگاهی بخواهد این آقایان را رسما و طبق قوانین کشور محاکمه کند، حکمشان سنگین خواهد بود و شاید به مصلحت نباشد این حکم در مورد آنها اجرا شود.
به گفته باهنر «اما ممکن است پرسیده شود حالا که این عده محاکمه نشدند چرا آزاد ‌نمی‌شوند در پاسخ باید گفت در دنیا کسی را پیدا نمی‌کنیم که علیه یک نظامی اقدام بکند و آزاد باشد.» download (1)
او به عنوان مثال افزود: «یک زمانی کسی علیه حزب ما حرف می زند و این طبیعی است، اما گاهی هم کسی اپوزوسیون نظام می‌شود، اپوزوسیون نظام در هیچ کجای دنیا اجازه تلاش و فعالیت ندارد. مثل این می‌ماند که به کسی بگوییم تو اجازه انقلاب داری.»
محمدرضا باهنر همچنین با اشاره به انقلاب اسلامی در ایران گفت: «حتما شما هم می‌دانید که انقلاب اسلامی ما هم غیرقانونی بود چون قوانین زمان پهلوی اجازه انقلاب به کسی نمی‌داد. بنابراین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) خلاف قانون وقت بود. برای همین هم در آن زندان و حصر و تبعید و شهادت وجود داشت. یک موقع آقایان می گویند ما می خواهیم زندگی‌مان را بکنیم و کاری هم نداریم، اما یک موقع هم هست که می‌خواهند بیایند بیرون هجمه راه بیندازند! معلوم است که در این مورد نظام اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهد.»
باهنر در پاسخ به این سوال ایلنا که «واقعا معتقدید دو کاندیدای انتخایات ریاست جمهوری سال ۸۸ اپوزیسیون نظام بودند؟» پاسخ داد: «بله؛ اپوزیسیون نظام بودند. من خودم به آقای مهندس موسوی گفتم ۵ درصد از صندوق‌ها را به انتخاب شما می‌شماریم اگر اشکالی داشت حرف شما درست است، ایشان گفت نه ما به پروسه قبل از رای اعتراض داریم. در اینجا تکلیف مشخص است مهندس موسوی گفت من کاری به آرای درون صندوق ندارم به قبل از آن کار دارم. وقتی در یک بازی فوتبال یک طرف به داور بگوید من تورا قبول ندارم داور به آن طرف یک کارت قرمز می‌دهد و از بازی بیرونش می‌کند.»
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت: «اگر قرار باشد دادگاهی برای این افراد برگزار شود حکم اجرایی در مورد آنها خیلی سخت است و نتیجه رای این دادگاه هم به ضرر اصلاح‌طلبان و هم به ضرر خود این افراد خواهد بود. حتی اخیرا هم برای آقای مهندس موسوی پیغام فرستادم که اعلام کند در صورتی که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما گویا وی نپذیرفت.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. جناب آقای مهنـدس باهنــر
    شمائیکه ۳۷ســال است که به ناحق برمسنــد نماینــدگی مجلس و…تکیه زده اید وطوری فکرمیکنیــد که واقعا” نماینــده مردم هستی…! نخیــرآقا،شمانماینــده به حق ملت نبودی ونیستی… رای شما همین تعداد است که درانتخابات اخیر به صندوق ها ریختــه شــده، خودشما را اگربگوینــد یه جایی ساکت بشیــن ودرامور زندگی ات حرفی نزن…! شمااین حرف را قبول میکنی…؟ نخیــرآقا، آقای مهنــدس موسـوی که من ازطرفدارانش نیستــم هرچــه بود دزد وفاســد نبــود مثـل خیلی های دیگر، آقای موسوی هرچــه هست ضــدنظام نبوده ونیست، به عنوان یک شهروند اطمینــان دارم آقای موســوی درصورت رفع حصــر کاری را آنجام نخواهــد داد که به نظـام آسیب برسـاند، چرا که ایشـان بعــداز۲۰ واندی ســال زمانیکه که دیــد نظام به انحراف کشیــده شــده احساس وظیفــه کرد ایشــان خیلی جلوترازشماها احمــدی نژاد را شناختــه بود، آنجائیکه درمناظره میگویــد تو از آن تیپ آدمی هستی که اگردرمورد من چیــزی میداشتی میگفتی… شما بفکرخودتان باشیــد آقا، اگربرادرت شهیــدشــد و تاریخ ازایشـان به خوبی یاد کرده ومیکنــد، ازشما وامثال شما به نیکی یاد نخواهــد کرد،

  2. این حرفها را قبلا رهبر معظم انقلاب زده اند !
    در کجای دنیا با تقلب احمدی نژادی را به مردم تحمیل میکنند و هشتصد میلیارد دلار یعنی بزرگترین و تنها فرصت توسعه ملی را می بلعند و بعد هم روضه ای مضحک را به مدت ۷ سال تکرار میکنند !
    اگر انقلاب ۵۷ هم غیر قانونی بود ، حرفهای امام راحل عظیم الشان در باره عدم مشروعیت نظام پیشین هم حرف مفت و شعبده ای برای فریب یک ملت بود !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »