اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است

واکنش دادستان کل کشور به فایل صوتی و سخنان احمد منتظری

زیتون– دادستان کل کشور در واکنش به فایل صوتی آیت‌الله منتظری به انتشار آن از طریق «رسانه‌های بیگانه» انتقاد کرد و هدف آن را «تطهیر جنایات منافقین» خواند.
57309565دادستان کل کشور با تکرار اتهام «ساده‌لوحی» به آیت‌الله منتظری، در واکنش به مصاحبه‌ی اخیر احمد منتظری با زیتون، گفت «در مصاحبه‌ای می‌گویند اسناد بیشتری دارند و در آینده آن را منتشر می‌کنند؛ من خطاب به این حرف می‌گویم بیایید آن اسناد جنایات سید مهدی، اسناد جنایات اصفهان و قهدریجان را منتشر کنید.»
او تأکید کرد «اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است. »
احمد منتظری در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای با «زیتون» گفته بود «بخشی از خاطرات[ آیت‌الله منتظری]گفته شده، اما چیزهایی محفوظ است»
فرزند آیت الله منتظری با تأکید بر اینکه « عمده جلسه‌های آیت‌الله منتظری ضبط می‌شدند» ابراز امیدواری کرده بود که «بتوانیم زمانی آن‌ها برای درس‌گیری و عبرت منتشر کنیم. برای این‌که خساراتی که یک نسلی آمدند و متحمل شدند، مجدداً تکرار نشود.»
خبرگزاری ایسنا نوشته است که دادستان کل کشور، که در مراسم تشییع دو تن از کشته‌شدگان سوریه سخنرانی می‌کرد در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این‌که «آیا در رابطه با فایل صوتی منتشرشده از سوی بیت آیت‌الله منتظری پیگیری قضایی انجام شده است یا خیر ؟» پاسخ داد «فردی که این کار را انجام داده است به دادسرا احضار شده که وابسته به بیت آن فرد است این پرونده تمام نشده است در حال بررسی است البته فرد متخلف به دادسرا تعهدات لازم را داده است.»
فایل صوتی گفتگوی آیت‌الله منتظری با نیری (حاکم شرع)، اشراقی (دادستان)، رئیسی (معاون دادستان) و پورمحمدی (نماینده اطلاعات در اوین) داشتند  در روزهای گذشته برای نخستین بار توسط سایت رسمی و تلگرام «آیت‌الله منتظری» منتشر شده و پس‌ازآن توسط رسانه‌های متعددی «بازنشر» شد.
محتویات فایل صوتی پیش از این در خاطرات آیت‌الله منتظری نیز منتشر شده بود.
محمدعلی انصاری، از اعضای دفتر نشر آثار امام خمینی، محتویات این فایل را «تحریف‌شده» خواند و حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی آن را «دروغ» دانست.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این دادستان کل کشور اگر هنری دارد اسناد جنایات مجازات نشده را منتشر کند ، مهدی هاشمی اعدام شد و اتهامات حق و ناحق او هم قبلا منتشر شده است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »