رهبری برای مقابله با دوم خردادی‌ها چفیه به گردن خود انداخت

زیتون-  محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع بسیجیان استان کرمان گفت: «اگر به تاریخ نگاه کنیم پس از حکومت ۱۰ ساله حضرت رسول اکرم (پیامبر اسلام) و حکومت پنج ساله حضرت امیر(اولین پیشوای شیعیان) تا سال ۵۷ شمسی حکومتی که بر پایه دین و قرآن بوده باشد نداشتیم اما امروز انقلاب اسلامی توانسته پس از ۳۸ سال طوفنده تر، زنده تر، پویاتر، مقتدر، باعزت تر و با عظمت خاصی راه خود را ادامه دهد.» سرلشکر+محمدعلی+جعفری
سرلشکر جعفری در ادامه افزود که آن «دو مدت مقطع زمانی اول حکومت اسلامی در دست دو معصوم و عزیزترین افراد خلق شده روی زمین اداره شد» و امروز نیز «انقلاب اسلامی به دست فرزندان خلفشان امام خامنه ای» در حال اداره است.
به گفته فرمانده کل سپاه پاسداران «باور اینکه تفکری می تواند مقابل تفکر رهبری بایستد سخت است چراکه ولی فقیه کسی است که موضع گیری‎هایش تماماً از روی اسلام، قرآن و شرع است»، اما سختی کار ما این است که بدانیم در داخل کدام مسؤول و غیر مسؤولی مخل است و بصیرت یعنی همین.
او در ادامه مدعی شد که «التزام عملی به فرامین ولی فقیه یعنی اینکه اگر باور دیگر هم داری به تفکر رهبری عمل کنی»؛ نه اینکه شعار انقلاب بدهی و کار دیگری انجام بدهی و یا قهر کنی؛ چرا که این طور انقلابی بودن‎ها ارزش ندارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنانش که توسط ایلنا منتشر شد، تاکید کرد که موانع اصلی پیشرفت همه انقلاب ها همیشه از داخل بوده است، همه انقلاب‎های مادی و کمونیستی نیز همواره از داخل ضربه خوردند و «ما نیز باید مراقب تهدیدات داخلی باشیم.»
جعفری در ادامه گفت که رهبر جمهوری اسلامی «چفیه خود را از سخنرانی مصلی در سال ۷۸ و برای مبارزه با تفکر دوم خرداد به گردن انداخت» زیرا تفکر دوم خرداد «به دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی است.»
محمد علی جعفری ادامه داد: «آنها می خواهند در مسیر انقلاب اسلامی اصلاح انجام بدهند و با دادن شعارهای عوام‎فریبانه اعم از عدالت اجتماعی و نظایر آن مردم را فریب بدهند.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. موارداستفاده جفیه درجبهه : بجای حوله ، بجای سفره و … حالاجناب جعفری فکر میکنن جفیه جه مورداستفاده ای برای جناب خامنه ای دارد!!؟ بنده ازبجه های اطلاعات وعملیات جنک هستم .

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »