پاسخ پورمحمدی به علی مطهری

زیتون- وزیر دادگستری در واکنش به نامه اخیر علی مطهری خطاب به وی گفت: «امام بزرگوار به ما یاد داد که در زمین دشمن بازی نکنیم.» Movahedi20130424140710927
مصطفی پورمحمدی به خبرگزاری مهر گفت: «امام بزرگوار به ما یاد داد که در زمین دشمن بازی نکنیم و صحنه مبارزه و بازی را ما تعیین و ترسیم می کنیم و نقشه را خودمان می کشیم.»
دو روز پیش علی مطهری در نامه‌ای خطاب به پورمحمدی، از خواسته بود در مورد اعدام های تابستان به جای «مغالطه کردن»، شفاف اظهار‌نظر کند.
پورمحمدی در پاسخ به این نامه نایب رییس مجلس گفت: «در صحنه های گذشته و در دفاع از انقلاب و کشور این امام و یارانش بودند که با راه مناسب و عکس العمل به جا و اجرای دقیق دستورات و فرامین الهی کشور را از شر دشمنان، استکبار و منافقین نجات دادند. ما نیز همین راه را ادامه می دهیم و باز هم می گویم که در زمین دشمن بازی نخواهیم کرد.»
پورمحمدی افزود: «در رابطه با این نامه حرفهایمان را زدیم و صحبت های امروز نیز پاسخی جدی برای او بود.»
وزیر دادگستری دولت یازدهم دیروز نیز گفته بود آن اعدام ها اجرای حکم خدا بود و «افتخار می کنیم که حکم خدا را درباره منافقان اجرا می کنیم.» او انتشار فایل صوتی جلسه با آیت‌الله منتظری را «عمل به خواسته دشمن خوانده بود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. امام شما هشت سال جنگ را در زمین دشمن بازی میکرد . جنگ را بر او تحمیل کردند . صلح را بر او تحمیل کردند . به قول خود اون مرحوم زهر را به او نوشاندند. آن قدر بر اعصاب ان مرحوم کار کردند تا مرتکب بزرگترین اشتباه زندگی خود شود . بار اشتباهات اون مرحوم را برادران شهید ماکشیدند که هم اکنون در جوار رحمت حقند . خداوند حضرت امام و همه شهدای ما را غریق دریای رحمت خود کند . چه اون مرحوم هم انسان بود و دارای سلسله اعصاب و غریزه و … و انسان نه تنها جایز الخطا بلکه واجب الخطا است . امروز در پوستین رفتگان افتادن دردی از کسی درمان نمیکند باید مواظب بود تا این زندگان مرده تر از مردگان آسیب بیشتری به اعتبار کشور وارد نکنند .

  2. این پور محمدی نمیتواند روشن تر پاسخ بدهد ، ما که نفهمیدیم قتل عام بازی در زمین امام است یا زمین دشمن ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »