درخواست چمران از آملی لاریجانی

قوه قضاییه از شورای شهر اعاده حیثیت کند

زیتون- مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران از رییس قوه قضاییه خواست تا موضوع وارد شدن «خدشه به حیثیت اعضای شورای شهر فوری پیگیری شود.»
هفته گذشته سایت معماری‌نیوز اقدام به انتشار گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور کرد که براساس آن شهردای تهران اقدام به واگذاری برخی املاک خود به اعضای شورای شهر، کارکنان شهرداری تهران و برخی افراد دیگر با قیمت‌های کارشناسی غیرواقعی کرده است. ارزش املاک واگذار شده بیش ازدو هزار میلیارد تومان تخمین زده شده.
برخی از اعضای شورای شهر از جمله الهه راستگو دریافت ملک از شهرداری را تکذیب کردند؛ رییس شورای شهر نیز از اعضای آن خواست «علیه هم حرف نزنند» تا همگی ضرر نکنند.
با بیشتر شدن اعتراض‌ها به این مساله اکنون چمران از آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، خواست تا به موضوع ورود کند.
در نامه‌ای خبرگزاری فارس آن را منتشر کرد، مهدی چمران از آملی لاریجانی درخواست کرد «نسبت به رسیدگی و جبران خسارت معنوی ایجاد شده» اقدام کند. این نامه از سوی ۲۸ تن از سی عضو شورای شهر تهران امضا شده است.
شهردار تهران نیز امروز در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور، نوشت که گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری املاک شهرداری تهران «مخدوش» و «نادرست» است و در جامعه نیز «به طور ناقص و اغراق‌آمیز» منتشر شده.
سردبیر سایت معماری نیوز نیز پیشتر با شکایت رییس شورای شهر و شهردار تهران به دادسرای رسانه احضار شده بود. این سایت از امروز صبح «فیلتر» شد. یه منبع آگاه به «زیتون» گفت که از دسترس خارج شدن این سایت به خواست یک مقام عالی رتبه قضایی صورت گرفته است.

CrL1ExDUMAAzajx CrL1FCAVMAAIt7R

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

درخواست چمران از آملی لاریجانی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »