جدیدترین آلبوم محمدرضا شجریان پرفروش شد

زیتون- آلبوم «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد. mohammadreza-shajarian-tarighe-eshgh-480x480
این آلبوم با همکاری گروه «عارف» با اشعار حافظ و مولانا که شامل کنسرت افشاری اکتبر سال ۱۹۸۹ در اروپاست؛ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت «ایران گام» و پخش «هنر شهر» روز ۵ مهر ماه جاری در سراسر کشور منتشر ‌شد که با استقبال بسیار خوب علاقمندان به موسیقی مواجه شد.
استقبال بسیار خوب مخاطبان از «طریق عشق» در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور؛ از یک هفته قبل از انتشار این آلبوم در مرحله پیش فروش اینترنتی آن آغاز شد و به گزارش ایلنا در ادامه، در نخستین روز انتشار آن نیز ادامه پیدا کرد و حتی در مراسم رونمایی از آن در تالار وحدت تهران نیز فروش بسیار خوبی داشت.
آلبوم «طریق عشق» جدیدترین اثر «محمد رضا شجریان»، در هفته اول انتشار آن نیز در رده اول آلبوم‌های پرفروش هفته قرار گرفت و استقبال بسیار خوب مخاطبان از این اثر موسیقیایی باعث شد که این روند تاکنون ادامه داشته باشد و هم اکنون شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر» آماده تولید و توزیع مجدد آن است.
تهیه‌کننده آلبوم «طریق عشق» از علاقمندان به موسیقی درخواست دارد که نسخه‌ اصلی این اثر را تهیه کنند و از فروش کپی غیرمجاز آن خودداری کنند و اگر هم مایل به دانلود آن هستند، این کار را به شکل قانونی و از طریق سایت‌هایی رسمی و معتبری که این اثر را عرضه کرده‌اند، انجام دهند و از دانلود غیرقانونی آن پرهیز کنند؛ مطمئناً با این کار خود، تهیه‌کننده بخش خصوصی را تقویت و در تولید آثار آینده، همراهی خواهند کرد.
آلبوم موسیقی «طریق عشق» شامل قطعات پیش درآمد افشاری (گل نوش)، تکنوازی سنتور پرویز مشکاتیان، سنتور و آواز، غزل: حافظ، چهار مضراب (دل انگیز)، تار و آواز، غزل: حافظ، تصنیف «دل مجنون»، غزل: مولانا، نی و آواز، غزل: حافظ، کمانچه و آواز، غزل: حافظ، تصنیف (ساقی) غزل: حافظ و تصنیف «جان جهان»، غزل: مولانا.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »