واکنش احمد منتظری به ادعای صفار هرندی

???? فایل صوتی را از کسی دریافت نکردیم

واکنش احمد منتظری به ادعای صفار هرندی

زیتون– احمد منتظری، فرزند آیت‌الله منتظری، در گفت‌وگو با «زیتون» سخنان محمدحسین صفارهرندی درباره درز فایل صوتی منتشر شده از جلسه آیت‌الله منتظری با هیات منصوب آیت‌الله خمینی از سوی دولت را تکذیب کرد.

منتظری گفت این افراد «بدون هیچ دلیلی» ادعاهایی مطرح می‌کنند، به این دلیل که «مطمئن هستند تحت پیگرد قرار نمی‌گیرند». به گفته او با توجه به این‌که «دستگاه‌های اطلاعاتی و دادگاه ویژه روحانیت» تاکنون چندین بار به دفتر آیت‌الله منتظری حمله و وسایل مختلف را از آن‌جا جمع کرده‌اند، ‌آن‌ها تصور می‌کنند «دیگر سند و مدرکی» در اختیار خانواده منتظری نیست.

محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یک سخن‌رانی گفته بود که فایل صوتی دیدار آیت‌الله منتظری با هیات منصوب آیت‌الله خمینی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ «در اختیار دفتر ایشان» نبوده و از سوی «عناصر فاسد درون نظام» به دست خانواده منتظری رسیده است.

imagesاحمد منتظری به «زیتون» گفت با وجود «حمله» نیروهای امنیتی به دفتر آیت‌الله منتظری، این فایل صوتی و برخی اسناد و مدارک هم‌چنان در اختیار آن‌ها و از «باقی‌مانده‌ها» بود که پخش شد. به گفته او فایل صوتی جلسه، از ابتدا در اختیار خانواده منتظری بود و نیازی به افراد دیگر برای دسترسی به آن وجود نداشت.

این فایل صوتی مردادماه سال جاری منتشر شد. آیت‌الله منتظری در این فایل صوتی، اعدام‌های تابستان سال ۶۷ را «جنایت» و اعضای این هیات را «جنایت‌کار» توصیف کرد. به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت این فایل صوتی با فشار وزارت اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت از سایت و کانال تلگرام آیت‌الله منتظری حذف و احمد منتظری نیز به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد. او به دلیل انتشار فایل صوتی جلسه قائم‌مقام وقت رهبر جمهوری‌اسلامی با هیات منصوب آیت‌الله خمینی، به «اقدام علیه امنیت ملی» متهم و با قرار کفالت آزاد شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این آقایان درحالی به دیگران انگ ساده لوح ای میزننــد که خود بیش از دیگران ساده لوح که چــه عرض کنــم خیلی بچه گانه می اندیشنـد…! وقتی این روزها احمــدی نژاد، مرتضـوی و…که خودی اند میگوینــدکه از هرپرونده ای چنــدین نسخــه وازجمله درخارج ازکشـور دارنــد، بسیـار ساده لوحانه است که کسی فکرکنــد بیت حضرت آیت الله منتظری و امثالهــم یک فایلی آنهــم به این مهمی را فقط یک نسخه دردفتــرداشتهــه اند که مامورین آن را بدست آورده انــد…!
    به این گونه افراد میگویند ساده لوح واقعی…

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

واکنش احمد منتظری به ادعای صفار هرندی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »