ورود معاون قرآنی وزیر ارشاد به اتهام تجاوز قاری مشهور به چند نوجوان

زیتون– محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار خبر «تجاوز قاری قرآن به نوجوانان» را مصداق اشاعه فحشاء دانست.
او در یادداشتی که در همین زمینه  منتشر کرده، تاکید کرد که «دشمن عملکردهای غلط را مستمسکی قرار می‌دهد تا به نوعی تقدس زدایی کند» در حالی که کارنامه به گفته او «درخشان جامعه قرآنی» با خطای یک یا چند نفر از بین نمی‌رود.
حشمتی همچنین از ریاست  قوه قضائیه تقاضا کرد که  رسیدگی به قضایی پرونده سعید طوسی در اولویت قرار گیرد.
او از شاکیان هم خواست تا که با «صبوری و متانت» در احقاق حق تلاش نمایند. چند نفر از نوجوانان قاری قرآنی که توسط طوسی مورد تجاوز قرار گرفته بودند، اطلاعاتی در این مورد در اختیار تلویزیون صدای آمریکا قرار دادند. 75154
معاون قرآنی وزیر ارشاد همچنین تهدید کرد که «انتشار عکس، پرونده و تخلف مجرمین، خود جرم دیگری و نابخشودنی است.»
محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به حاج سعید طوسی قاری بین‌المللی قرآن، کارشناس شورای عالی قرآن، آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. از او با عنوان قاری خاص بیت رهبری هم یاد می شود. طوسی هم اکنون به عنوان کارشناس مسئول نوجوانان جامعه قرآنی کشور در شورایعالی قرآن، زیر نظر بیت رهبری فعالیت می کند.
سال ۸۹ پرونده ای برای او با شکایت نوجوانانی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، تشکیل شد. حداقل ۹ نوجوان از او به این اتهام شکایت کرده بودند.
بر اساس اسنادی که توسط «آمدنیوز» منتشر شد، با دستور بیت رهبری پرونده مسکوت مانده و  پرونده این قاری  در دادگستری استان تهران بایگانی شده است.
چند نفر از شاکیان در مورد جرم صورت گرفته، با برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا گفتگو کردند.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. شاهدی تجربی بر این گزاره که «قرآن به تنهایی موجب هدایت نمی شود» بلکه قرآن هدیٌ للمتقین است! شاهدی تجربی افزون بر صدها شاهد تجربی قبل که در کتب تاریخ می توان یافت. شاید مشهورترینش شمر که حافظ قرآن بود!

  2. آن صد نفری که این قاری بیت رهبری گفته است در صورت محاکمه با خود به زیر میکشد چه کسانی هستند و این عزیز دل پشتش به کجا گرم بوده است ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »