معاون سیاسی شورای‌سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه: وزیر بهداشت اهانت خود را اصلاح کند

زیتون- ابوالقاسم علیزاده، معاون سیاسی شورای‌ سیاست‌گذاری ‌ائمه‌‌جمعه، با انتقاد از سخنان وزیر بهداشت، خواستار «اصلاح» سخنان وی شد.
علیزاده سخنان حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت روحانی را «اهانت کم‌سابقه» و «به دور از منطق و نزاکت» توصیف کرد. 779692
وزیر بهداشت در همایش انجمن علمی روان‌پزشکان گفته بود: «امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کسی که در کشور تریبونی دارد زحمات شما روان‌پزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت تاثیر قرار ندهد.»
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این‌که «خودشیفتگی» یکی از «مشکلات جدی» در ایران است، اضافه کرده بود: «زمانی که خودشیفتگی به مسئولین کشور ختم شود وضعیت بد‌تر است چرا که این مسئله عدم آرامش و اضطراب و افسردگی به همراه دارد.»
به گزارش فارس معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از وزیر بهداشت خواست برای جلوگیری از «سواستفاده دشمنان و ضدانقلاب»، سخنان خود را «اصلاح» کند.
ابوالقاسم علیزاده گفت: «بیشترین همکاری‌ها و ظرفیت‌های تبلیغی تربیون نمازجمعه و جماعات در همه زمان‌ها به ویژه در این دولت که احساس می‌شد در حوزه سلامت حرفی برای گفتن دارد، به این حوزه اختصاص داده شد و این انصاف نیست که چشم بر روی دریای همراهی و همکاری متنوع ببندیم و تنها براساس ذهنیتی خاص و غلط با تنگ نظری، قاطبه تریبون‌ها و خطابه‌ها را مورد حمله قرار دهیم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »