نام‌نامه | ۲۱

%d9%85%d8%ad%d9%85%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%82%d9%84%d9%85

دکتر محمود سریع‌القلم: متولد ۱۳۳۸ . وی اشتباها در تهران به دنیا آمد. ترتیولوگ( سی چیز شناس). بطور کلی افراد بر چهار دسته اند: عده‌ای که فکر می‌کنند سریع القلم مشاور رئیس‌جمهور نیست و از این موضوع ناراحت‌اند، عده‌ای که فکر می‌کنند او مشاور رئیس‌جمهور است و از این موضوع ناراحت‌اند، حسن عباسی که بطور کلی از همه چیز ناراحت است، کسانی که به سریع‌القلم فکر نمی‌کنند و از این موضوع هم ناراحت نیستند. کراواتی. او در اجلاس داووس با کراوات حاضر شد و یک بحران عظیم در سیاست خارجی ایران به وجود آورد. دلایل مهمی که نشان می‌دهد سریع القلم جزو مسئولان حکومتی ایران نیست: یک، در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی درس خوانده و فارغ‌التحصیل شده( کسی که درس‌اش را تمام کرده باشد، نمی تواند جزو مسئولان حکومت ایران باشد. مثال: آلبرت انشتین.) دو، کراوات می‌زند و کراوات به قیافه و لباس‌اش می‌آید. سه، ذهن منظمی دارد. چهار، معنی حرف‌هایش را می‌فهمد. پنج: در حالت عادی و بدون ملاقات با خارجی‌ها هم گاهی اوقات لبخند می‌زند. جملات قصار: « راننده تاکسی چه دانشی دارد که درباره انرژی هسته ای نظر بدهد؟»( شکایت ملی: در ایران همه در مورد انرژی هسته‌ای سواد و دانش و اطلاع دارند، از دختر پانزده ساله بگیر، تا دختر شانزده ساله.) مدرک تحصیلی: وی مدارک تحصیلی‌اش را از آمریکا گرفته و لاریجانی هم نیست، پس مدارکش به درد عمه محترمه می‌خورد. مقاله شناسی: « سی ویژگی انسان مدنی»، « سی ویژگی افرادی که مثبت فکر می‌کنند.»، « سی ویژگی افراد قوی»، « سی ویژگی افراد ضعیف»، « سی ویژگی افراد متوسط»، « سی ویژگی افرادی که ۲۹ ویژگی دارند.»، « سی ویژگی سیاست خارجی مطلوب»، « سی ویژگی رقابت کردن»، « سی ویژگی چیزهای دیگر.»

%d8%b3%d8%b9%db%8c%d8%af%d8%b7%d9%88%d8%b3%db%8c3

سعید طوسی: محمد گندم نژاد طوسی، معروف به سعید طوسی. یکی از انواع سعید( مرتضوی، عسگر، امامی، حنایی) که تخصص‌اش در حوزه کودکان است. وی از پنج سالگی آموزش قرآن را آغاز کرد و موفق به درک رابطه قرآن و کودک شد. کارشناس عالی قرآن.  موذن رسمی صدا و سیما. متهم به رابطه غیرافلاطونی با ۱۱ تا ۱۹ نوجوان قاری قرآن. سعدی: « تو که قرآن بدین نمط دیری ریم، ببری رونق مسلمانی». وی به ساده زیستی از راه حلال تاکید دارد و حداقل ۱۹ شاهد نوجوان هم دارد. وی از ۲۴ سال قبل با رهبر و در همان حال با تعدادی از نوجوانان رابطه داشته است. مسئولان قضایی: «این توطئه ای بزرگ علیه قاری قرآن است، ولی پرونده او هنوز باز است.» سعید طوسی گفت: «یک‌طرفه به قاضی نروید، من رفتم و منع تعقیب گرفتم.» سوره های مورد علاقه:  «ابراهیم»، «یونس»، «یوسف».

 

sasimankan

ساسی مانکن: یکی از خوانندگان پاپ معاصر ایران که مردم او را مصداق ابتذال می‌دانند و همان مردم موسیقی‌هایش را گوش می‌کنند. نتیجه گیری اخلاقی: « ابتذال یکی از بخش‌های مهم زندگی انسانی است که بدون آن خوش نمی‌گذرد.» متولد آبان ۱۳۶۷ در اهواز. وی کارش را با حسین مخته آغاز کرد و با امیرمسعود و امیرارشیا و تعدادی از امرای دیگر ادامه داد. وی ترانه « وای چقدر مستم من» را تبدیل به سرود ملی مهمانی‌های ایرانی کرد. دانشجوی رشته کامپیوتر بود که برخلاف بقیه خوانندگان خودش را علاف دانشگاه نکرد و همان کاری را کرد که بلد بود. یکی از شاعران موفق ایرانی که توانست « ال ای» را با « پلی» هم قافیه کند. اسامی ترانه‌های موفق: «پارمیدا»، «موشولیناکوشن»، «نیناش ناش»، «گوشواره»، «تهران رو ال ای کن»، «یه کاری کن رقصمون بیاد.»، «خط روی خط»، «وای چقدر مستم من»، «فقط یه نفر تو ایران بود.»، «نگو نه»، «من مثل دیوونه هام»، «آلزایمر». وی جزو معدود خوانندگان کوچه بازاری است که فلسفه بافی نمی‌کند و اهداف عالیه برای خواندن آهنگ‌هایش ارائه نمی دهد. وی در انتخابات ۱۳۸۸ با مهدی کروبی دیدار کرد. احمدزیدآبادی دیدار کروبی و ساسی مانکن را دلیل حمایتش از کروبی اعلام کرد. سردار رادان در سال ۱۳۸۸ پس از این که شایع شد ساسی مانکن دستگیر شده است، گفت ما چنین افرادی را دستگیر می‌کنیم، ولی ساعاتی بعد ساسی مانکن اعلام کرد من دستگیر نشده‌ام.

0c4baaf9-eae8-4bda-9809-28ba5d5c7a17_16x9_600x338

سیسی: عبدالفتاح سیسی متولد نوزده نوامبر ۱۹۵۴ از پدر و مادری اخوانی است. در مصر مردم سه دسته اند: عضو اخوان المسلمین هستند، خانواده‌شان اخوانی است، قصد از بین بردن اخوانی‌ها را دارند. او از دسته دوم به دنیا آمد و جزو دسته دوم به ریاست‌جمهوری رسید. ششمین رئیس‌جمهور مصر. از پنج تای قبلی اولی که ژنرال نجیب بود با کودتا استعفا داد، دومی که ناصر بود شانزده سال خودانتخابی می‌شد و بالاخره چون کسی کودتا نمی‌کرد در دفترش در سال ۱۹۷۰ مرد. سومی انورسادات بود که یازده سال رئیس‌جمهور بود و توسط خالداسلامبولی( وزرای سابق) ترور شد. پس از او رئیس‌جمهور واقعی مصر حسنی مبارک به مدت سی سال با ۹۸ درصد آرا هی انتخاب می شد. تنها رئیس جمهور مصر که با کودتا روی کار نیامد و واقعا رای مردم را داشت محمدمرسی بود که از همه بدتر بود و پس از یک سال که تلاش کرد مصر را نابود کند با کودتای ژنرال سیسی برکنار شد. عبدالفتاح سیسی اول قدرت را در دست گرفت و بعد به شکلی کاملا دموکراتیک، یعنی با ممنوع کردن مخالفانش در انتخابات با ۹۶.۹۱ درصد آرا انتخاب شد. عبدالفتاح سیسی مثل بقیه ارتشی‌های مصر بود. در سن ۲۳ سالگی وارد ارتش شد و تا سی و هفت سال فقط درجه می‌گرفت و هیچ کار دیگری نکرد. وی در سن شصت سالگی کودتا کرد و در حال حاضر منتظر است تا کسی علیه‌اش کودتا کند.

نام‌نامه های قبلی را اینجا بخوانید:

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »