زیتون- روز گذشته «زیتون» خبر «هشدار سخن‌گوی سازمان بهداشت جهانی» را «درباره راه‌پیمایی مراسم روز اربعین در عراق»  منتشر کرد. منبع این خبر رسانه عراقی «بغداد پست» بود. همکاران زیتون بدون چک کردن منبع اصلی، خبر را به نقل از منبع عراقی منتشر کردند.

با این حال با توجه به عدم نقل این سخنان در دیگر رسانه‌های معتبر و همچنین تکذیب سخن‌گوی سازمان بهداشت جهانی، مشخص شد که این خبر صحت ندارد.

«زیتون» ضمن پوزش از خوانندگان و حذف خبر از خروجی سایت، از همکاران ارجمندی که این اشتباه را یادآوری و پی‌گیری کردند، صمیمانه سپاس‌گزار است.

همچنین ببینید:

یک خبر، یک اشتباه، یک توضیح

بازگشت به صفحه اول