رویترز خبر فروش هفت فروند ایرباس به ایران را تکذیب کرد

زیتون– خبرگزاری رویترز خبر داد هفت ایرباسی که گفته می‌شود به زودی به ایران می‌آیند، اجاره‌ای هستند و ارتباطی با قرارداد خرید هواپیما از این شرکت ندارند.
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران، روز گذشته (پنج‌شنبه) از تایید نهایی خرید هفت فروند ایرباس برای اضافه شدن به مجموعه هواپیمایی آسمان و تحویل آنها از اردیبهشت سال آینده خبر داده بود.
زمستان پارسال در جریان سفر حسن روحانی به فرانسه، تفاهم خرید ۱۱۸ فروند هواپیمای ایرباس امضا شد اما بر اساس گزارش رویترز، هفت هواپیمای مورد اشاره وزیر کار ایران جدا از قرارداد ۱۱۸ فروند بوده و به صورت «اجاره‌ای» به شرکت آسمان تحویل داده می‌شود.
به نوشته رویترز، هواپیماهای موضوع قرارداد پاریس برای شرکت «هما» بوده است. سخنگوی شرکت ایرباس هم گفته است که قرارداد فروش هواپیماهای این شرکت به ایران هنوز نهایی نشده و توافق مربوط به هفت فروند هواپیما با ایرباس ارتباط مستقیم ندارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »