دستگیری ۱۸ جوان به جرم شرکت در میهمانی

زیتون– مجید آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران (استان خراسان رضوی) خبر داد که شب گذشته بسیجیان حوزه سلمان فارسی گلمکان، در ادامه دستگیری‌های شرکت‌کنندگان در پارتی‌های مبتذل و مختلط حوزه استحفاظی خود، ۱۸ دختر و پسر نیمه عریان که هیچ‌گونه نسبت خانوادگی با یکدیگر نداشتند را در حالت مستی دستگیر کردند.
به گفته آذرکیش بسیج این منطقه «در اقدامی غافلگیرانه» ۱۱ مرد و ۷ زن که با پوشش نامناسب و عریان، در حالت غیرطبیعی (مستی) در حال رقص و پای‌کوبی بودند را دستگیر کردند.
او همچنین خبر داد که در هفته گذشته نیز در همین منطقه یک «پارتی مختلط متلاشی» شد و ۲۳ دختر و پسر بازداشت شدند.
فرمانده سپاه چناران ضمن اعلام اینکه میانگین سنی افراد دستگیرشده ۱۸ تا ۲۵ سال است، تایید کرد که این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
خبرگزاری فارس در گزارشی از این عملیات خبر داد که ۵ لیتر مشروبات الکی، ۴۰۰ سی‌سی شراب، تعداد ۱۵ لیوان سرو مشروبات (پیک) نیز در این میهمانی کشف و ضبط شده است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. درود بر غیورمردان ولایت که یک پارتی مختلط را متلاشی و تعدادی دختر و پسر را دستگیر کردند !
    امریکا در چه فکریه ، ایران پر از بسیجیه !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »