احمد جنتی: فتنه‌گران برای آیت‌الله علی خامنه‌ای نقشه‌های شومی داشتند

زیتون- احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری گفت در صورتی که «فتنه به ثمر» می‌رسید، «همه عناصر حزب‌اللهی و انقلابی را یکجا نابود می‌کردند»، علما را «به کلی منزوی» و فرهنگ غربی را جایگزین «فرهنگ دینی حاکم بر کشور» می‌کردند.
به گفته جنتی «فتنه‌گران در سال ۸۸» برای «براندازی» جمهوری اسلامی و «جایگزینی حکومت سکولار زیر نظر آمریکا» به خیابان آمده بودند.
دبیر شوری نگهبان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: «با تحقق اهداف فتنه، همه عناصر حزب‌اللهی و انقلابی را که در همه عرصه‌ها حضور دارند و از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کنند… یا اعدام و یا زندانی» می‌کردند. او همچنین پیش‌بینی کرد که «اگر این فتنه به ثمر رسیده بود، نظام اسلامی برچیده می‌شد و همه عناصری که در این نظام نقش داشتند و موثر بودند سرکوب می‌شدند، امام به فراموشی سپرده می‌شد.»
جنای اضافه کرد که معترضان به نتایح انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ «مسلما» برای آیت‌الله علی خامنه‌ای، نیز «نقشه‌های شومی داشتند.» به گفته او در حوادث سال ۸۸ «اساسا مسئله انتخابات مطرح نبود بلکه مساله نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و براندازی آن مطرح بود، یعنی حرکتی که حکومت اسلامی را سرکوب و نابود کنند.»
رییس مجلس خبرگان رهبری همچنین مدعی شده که «فتنه مساله‌ای بود که از حدود ۱۰ سال قبل از سال ۸۸ آن را بررسی کرده بودند و اساسش این بود که فتنه‌گران به فکر براندازی جمهوری اسلامی بودند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ان الفتن اذا اقبلت شبهت و اذا ادبرت نبهت (علی ع) یعنی بعدا معلوم میشود که فتنه گر کی بوده.
    تا وقتی قوه قصاییه نام فتنه گران را اعلام نکرده .ما چگونه می توانیم به کسانی این نسبت را بدهیم مگر این که بی تقوا باشیم

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »