شورای امنیت پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس سوریه را تصویب کرد

زیتون– شورای امنیت سازمان ملل امروز (شنبه) پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه را در مورد پشتیبانی این شورا از آتش‌بس جاری، جهت زمینه‌سازی برای پایان دادن به بحران سوریه تصویب کرد.
 پیش از این خبرگزاری دولتی سوریه به نقل از ارتش این کشور اعلام کرده بود که با تلاش های روسیه و ترکیه، آتش‌بس سراسری درسوریه در پی توافق دولت دولت این کشور و مخالفانش بر قرار شده است.
با این همه گروه دیدبان حقوق بشر سوریه در لندن روز شنبه از درگیریهای پراکنده با نیروهای حکومتی در شمال غرب دمشق خبر داد. بنا بر گزارش‌ها توافق نامه آتش بس اخیر شامل دو گروه داعش و فتح الشام نمی‌شود. گروه موسوم به احرار الشام در سوریه نیز اعلام کرده در آتش بس شرکت نمی‌کند.
بی بی سی فارسی نیز خبر داد که ارتش آزاد سوریه و دیگر گروه های مخالف دولت در این کشور با صدور بیانیه ای هشدار دادند اگر نیروهای دولتی حمله به مناطق تحت کنترل آنها را متوقف نکنند، به آتش بس با دولت خاتمه خواهند داد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »