نمایندگان مجلس با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی دیدار کردند

زیتون– بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید خبر داد که دو تن از نمایندگان حقوق‌دان مجلس با ابوالقاسم صلواتی، قاضی پروندهای آرش صادقی و علی شریعتی دیدار کرده‌اند.
به گفته نماینده مردم شیراز در مجلس «ملاقات بسیار خوبی با قاضی» صورت گرفته است. او به ایلنا گفت که در فضایی صمیمانه و خوب مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده به بحث گذاشته شد و تبادل‌نظر صورت گرفت. پارسایی اظهار امیدواری کردکه با توجه به فضای صمیمی روز گذشته هر چه زودتر این پرونده و حاشیه‌های آن حل شود.

اعتصاب غذای آرش صادقی و علی شریعتی طی چندروز گذشته موجی از اعتراض‌ها را نسبت به رویه قوه قضاییه در پی داشت. اخبار مربوط به این اعتصاب فضای مجازی فارسی زبان را به تسخیر خود درآورد. در توییتر نیز لزوم توجه به این زندانیان و اجابت در خواست ایشان، بارها در «ترندهای جهانی» قرار گرفت.

علی مطهری، الیاس حضرتی، محمود صادقی و احمد مازنی نمایندگان مجلس و روح الله حافظی عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به وضعیت سلامت این زندانیان اظهار نگرانی کرده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »