مشاور امنیت ملی کابینه ترامپ: رسما به ایران هشدار می دهیم

زیتون– مایکل فلین، مشاور امنیت ملی کابینه دونالد ترامپ در واکنش به انجام آزمایش موشکی اخیر ایران، هشدار داد که اقدام‌های به گفته او «تحریک آمیز تهران» هم‌چون «آزمایش‌های موشکی و سیاست‌های ایران در منطقه» زیر ذره‌بین آمریکا است.
فلین اضافه کرد آزمایش موشکی ایران نقض قطع‌نامه شورای امنیت سازمان ملل است و «از امروز رسما به ایران هشدار می‌دهیم.» به گفته او «از امروز اقدامات ایران در منطقه زیر ذره بین دولت آمریکا قرار گرفته است.»
فلین با «ضعیف و بی ثمر» خواندن توافق‌های دولت اوباما با ایران و با اشاره به آنکه دولت ترامپ با این توافق‌ها مخالف است، گفت: «ایران به جای آن‌که بابت این قراردادها قدردان آمریکا باشد، گستاخ‌تر شده است و ما از امروز به طور رسمی ایران را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.»
ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا گفت: «اقدامات اخیر ایران از جمله شلیک تحریک‌آمیز یک موشک بالستیک و حمله علیه یک کشتی متعلق به عربستان سعودی که از سوی حوثی های یمنی مورد حمایت ایران انجام شده است، آنچه را که همیشه درمورد رفتار بی‌ثبات کننده ایران در خاورمیانه آشکار بوده است، تقویت می‌کند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
    امریکا در اشغال ایران و حمله ی شیمیایی توسط عراق سکوتی حمایت گونه داشت. جرج بوش جوان، انتقام مابانه و با قهرمان بازی نمایشی به جان صدام افتاد. اما مردم عراق چیز دیگری را رقم زدند.
    در سوریه اوضاع جور دیگری پیش رفته و می رود!
    البته بهتر است که عاقلان قوم افسار رادیکال ها و افراطی ها را بکشند. افرادی چون ایت الله سیستانی در عراق و ایران شیعی، و سیاست مدارانی چون برژینسکی و کیسینجر در امریکا. والا باید برای جنگ جهانی سوم و یا ٱرماگدون و یا ظهور امام زمان ع ٱماده شد!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان و قوه شهویه» کوشیدم نشان دهم این حجم بالای اسارت رهبر

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو

ادامه »