احتمال لغو میزبانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد

زیتون– به دنبال اعلام تصمیم ایران مبنی بر خودداری از صدور ویزا برای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، احتمال دارد اتحادیه جهانی کشتی میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را از ایران بگیرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که به دنبال راه حلی سریع برای این موضوع است. پس از انن اتفاقات روسیه برای میزبانی جام جهانی اعلام آمادگی کرده است و با توجه به این که یکی از شرایط میزبانی رقابت‌های جام جهانی صدور ویزا برای تمام تیم‌های شرکت کننده است، این احتمال وجود دارد که میزبانی از ایران گرفته شود.
حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی در این رابطه توضیح داده که روسیه پیش از این نیز خواستار برگزاریی جام جهانی کشتی آزاد بود که پس از انصراف آن‌ها، میزبانی جام جهانی به ایران داده شد، اما حالا این کشور اعلام کرده است که اگر مشکلی در برگزاری این رقابت‌ها وجود دارد حاضر هستند میزبانی جام جهانی ۲۰۱۷ را بر عهده بگیرند.
روز گذشته وزارت امور خارجه اعلام کرد در «اقدام متقابل با دستور منع موقت ورود شهروندان ایران به آمریکا» به تیم ملی کشتی این کشور برای شرکت در مسابقه جام جهانی ویزا نخواهد داد.
فدراسیون کشتی نیز با اشاره به تصمیم آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور و اقدام متقابل جمهوری اسلامی، اعلام کرد نمی تواند پذیرای تیم کشتی آمریکا در مسابقاتت جام جهانی آزاد باشد.
جام جهانی کشتی آزاد اواخر بهمن‌ماه بین هشت تیم برتر جهان در کرمانشاه برگزار می شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »