خبر تابش از مرتفع شدن مشکل ردصلاحیت روحانی

زیتون- محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید، خبر از «مرتفع شدن مشکل ردصلاحیت» روحانی با «هدایت مقامات عالی‌رتبه نظام» داد.
تابش با اشاره به مصاحبه‌های اخیر اعضای شورای نگهبان در مورد اختیار قانونی این نهاد برای «ردصلاحیت رییس جمهوری مستقر» به ایلنا گفت که این شورا «قصد و انگیزه‌ برای رد صلاحیت رییس جمهوری را داشتند»، هرچند که به گفته تابش «این مشکل با هدایت مقامات عالی‌رتبه نظام مرتفع شده است».
عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اضافه کرد هدف از طرح مساله ردصلاحیت روحانی را «جنگ روانی علیه رییس‌جمهوری و انصراف او از نامزدی در انتخابات پیش‌رو» دانست.
تابش در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد که «اصلاح‌طلبان گزینه‌ای جز روحانی ندارند»، گرچه به عقیده او «با توجه جنگ روانی شدیدی علیه روحانی و عدم آگاهی اصلاح طلبان از مقاومت و استقامت او باید به دنبال جانشین احتمالی باشند». به گفته او اصلاح‌طلبان به دنبال معرفی نامزدهای احتمالی در انتخابات پیشرو برای مواجهه با عدم حضور احتمالی روحانی هستند. اما تصمیم گیری در مورد این «نامزدهای احتمالی» با توجه به نظرات شخص رییس‌جمهوری خواهد بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »