نتانیاهو: با آمریکا و انگلستان جبهه متحدی علیه ایران تشکیل می‌دهیم

زیتون- بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل، گفت که «اسرائیل، آمریکا و انگلستان» جبهه متحدی در برابر ایران تشکیل می‌دهند.

به گفته نتانیاهو ایران تغییر را درک کرده و در حال آزمودن آستانه تحمل است. او وعده داد که اسرائیل، ایالات متحده و بریتانیا «جبهه متحدی برای مقابله با تجاوزگری ایران شکل می‌دهند.»
نتانیاهو ظهر امروز هم در نشست کابینه گفته بود در سفر به لندن از ترزا می نخست‌وزیر انگلستان خواهد خواست تا به همراه آمریکا پاسخی متحد به آزمایش موشکی اخیر ایران بدهند.
مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا هم امروز تاکید کرد که بهتر است ایران عزم دونالد ترامپ را امتحان نکند.
پنس اقداماتی همچون آزمایش موشک بالستیک و حمایت از حوثی‌های یمن را از جمله رفتار دانست که جمهوری اسلامی به منظور «تست کردن» رییس جمهوری جدید آمریکا انجام می دهد.
او در مورد واکنش دولت جدید آمریکا به این اقدامات تاکید کرد که به گفته دونالد ترامپ «همه گزینه‌ها روی میز است.»
معاون رییس‌جمهوری آمریکا، بار دیگر توافق هسته‌ای با ایران را «توافقی وحشتناک» توصیف کرد که دولت دونالد ترامپ «در حال ارزیابی آن است» و به ایران هشدار داد که در «جدیت» رییس‌جمهور تازه آمریکا تردید نکند.
او در گفت‌وگویی با شبکه خبری ای.بی.سی تاکید کرد که ایران به توافقی با جامعه بین‌المللی دست یافته که «رییس‌جمهور، من و دولت ما همچنان آن را توافقی وحشتناک می‌دانیم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »