واکنش ترامپ به سخنرانی روحانی

زیتون-دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در واکنش به سخنرانی روز گذشته حسن روحانی، گفت: «او بهتر است مواظب باشد.»
به گزارش فاکس نیوز دونالد ترامپ در پاسخ به سوال یکی خبرنگاران درمورد سخنان رییس جمهوری ایران گفت که بهتر است او مواظب باشد. رییس جمهوری آمریکا توضیح بیشتری در این رابطه نداد.
حسن روحانی روز گذشته در سخنرانی به مناسبت ۲۲ بهمن، گفته بود که «در برابر ملت ایران باید با احترام و تکریم سخن بگویند.» رییس جمهوری ایران همچنین گفته بود که «هر کس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.»
از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ، او بارها درباره ایران اظهار نظر کرده و در بسیاری از مواقع با زبان تهدید سخن گفته است. رییس جمهوری جدید آمریکا به رویکرد های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران هشدار داده و تهدید کرده که اهل مماشات و چشم پوشی نیست و پیش از اقدام نیز درباره طرح ها و اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی «جار و جنجال» راه نخواهد انداخت.
او در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشته بود: ایران با آتش بازی می‌کند. او همچنین با اشاره به اینکه باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا بیش از حد در برابر ایران نرمش نشان داده، گفته بود او رفتاری مهربانانه همچون اوباما در پیش نخواهد گرفت.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »