شمخانی: پرواز جنگنده‌های روس از آسمان ایران ادامه دارد

زیتون– علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، خبر داد که استفاده روسیه از «فضای ایران» ادامه دارد، چرا که «ما یک همکاری کاملا راهبردی با روسیه داریم.»
دبیر شورای عالی امنیت ملی به فارس گفت برای عبور هواپیماهایی روسی از فضای ایران مجوز لازم صادر می‌شود. او تاکید کرد عبور هواپیماهای روسیه «منوط به رابطه، همکاری و تصمیم‌گیری از قبل است و اینطور نیست که این کار بدون هماهنگی صورت گیرد».
چند روز پیش خبری در رسانه‌های غربی مطرح شد مبنی بر اینکه شش فروند بمب‌افکن «توپولف ۲۲ ام» از آسمان ایران و پایگاه همدان برای عملیات در دیرالزور سوریه استفاده کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه، ۲۶ مرداد ماه، در بیانیه ای از استقرار جنگنده های روسیه در پایگاه هوایی همدان در غرب ایران خبر داده بود. به گفته او هواپیماهای جنگی روسیه با برخواستن از پایگاه همدان و عبور از آسمان عراق، اهدافی را در سوریه بمبارن می کنند و دوباره به پایگاه همدان برمی گردند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »