کاهش ۷۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت به دلیل قطع برق خوزستان

زیتون- بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد که به دلیل قطع برق در استان خوزستان، امروز تولید نفت به میزان ۷۶۸ هزار بشکه در میادین مستقل داخلی کاهش پیدا کرد.
عالی‌پور به فارس گفت که مشکل به دلیل قطع برق تاسیسات فرآورش رخ داده بود و در حال حاضر «برق مورد نیاز وصل شده است و کارخانجات فرآورشی یک، ۲ و ۴ کارون وارد مدار شده‌اند و ۴ یا ۵ کارخانه فرآورشی دیگر به زودی یا حداکثر تا فردا صبح وارد مدار تولید خواهند شد.»
از ۲ بامداد امروز برق بخش بزرگی از استان خوزستان به دلیل مشکلات ایجاد شده ناشی از رطوبت بسیار بالا و گرد و غبار بسیار شدید در تأسیسات انتقال برق قطع شده است.
هاشم بالدی، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان توضیح داده بود که گردوغبار و آلودگی ناشی از طوفان هشتم بهمن‌ماه در استان بر شبکه‌های فوق‌ توزیع و اضطرار انباشته شده بود و تاکنون کاملا پاکسازی نشده است و با پدیده مه گرفتگی و افزایش رطوبت تا ۹۷ درصد ساعت یک بامداد امروز این ایستگاه‌ها و خطوط از مدار خارج شدند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »