رییس‌جمهوری آمریکا: برنامه‌هایم برای مواجهه با ایران را اعلام نمی‌کنم

زیتون- دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا گفت که اگر برنامه‌ای برای مواجهه با ایران داشته باشد، آن را علنی نمی‌کند.
دونالد ترامپ در یک نشست خبری در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های دولت در خصوص ایران، کره شمالی و روند مبارزه آمریکا با تروریسم در خاورمیانه، گفت که وی قصد ندارد از پیش برنامه‌های دولت در این زمینه را اعلام کند.
رییس جمهوری آمریکا ادامه داد که «مجبور نیست» درمورد این‌که می‌خواهد چه کاری با ایران انجام دهد توضیح دهد»؛ چرا که «آنها نباید بدانند.»
در هفته‌های اخیر تنش میان ایران و آمریکا افزایش یافته است و واشنگتن چند شخص و شرکت را به اتهام ارتباط با برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم قرار داد.
ترامپ در بخش دیگری از سخنانش در این نشست خبری افزود که «علیه ایران تحریم‌هایی جدید وضع کرده است.» او ایران را کشوری دانست که از «دولت قبل (اوباما) استفاده کرد و بزرگ‌ترین حامی تروریسم است.» او همچنین برای چندمین بار تاکید کرد که «این توافق (هسته‌ای) بدترین توافقی است که تا به حال دیده‌ام.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. متاسفانه این آقا هیچ برنامه ای برای هیچ چیز ندارد. بهتر است کسی روی او سرمیاه گذاری نکند. مردم ایران هم بزودی در اثر فشار گرسنگی و ظلم مرتکب یه غلط تاریخی دیگر خواهند شد. هیچ امید دوراندیشی و درایت از این مردم نداشته باشید که بس چاپلوس و دورو هستند. این را تاریخ ثابت کرده. سفرنامه کلاویخو و داستان حاجی بابای اصفهانی را بخوانید تا ببینید چه می گویم.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »