پرواز پهپادهای شخصی در آسمان تهران ممنوع شد

زیتون- علیرضا ربیعی، جانشین عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، اعلام کرد که پرواز «کوادکوپترها و هلی‌شات‌های شخصی و خصوصی در تهران ممنوع شده است.»
ربیعی به تسنیم گفت که قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران پرواز پرنده های شخصی و خصوصی در تهران را ممنوع کرده است. قرارگاه ثارالله مسئول تأمین امنیت تهران است.
در ماه‌های اخیر پرواز دو پهپاد در منطقه پرواز ممنوع تهران و شلیک به سمت آن‌ها خبرساز شده بود.
جانشین عملیات قرارگاه ثارالله سپاه خبر داد که با بعضی از پرنده‌های بدون سرنشین که توسط اتحادیه‌های مختلف به ایران وارد شده و به اشخاص فروخته شده، بدون داشتن مجوز به پرواز در آمده بودند، برخورد شده است.
به گفته ربیعی این پرنده‌های بدون سرنشین مصادره شده و یا از پرواز دوباره آنها جلوگیری شده است. او صدور این دستور را به دلیل مشکلات امنیتی و بعضا مشکلات اجتماعی و روانی که در جامعه را به‌وجود آورده‌ بودند، کرد.
سوم و بیست و هفتم دی ماه سال جاری، صدای شلیک پدافند هوایی در محدوده میدان انقلاب شنیده شد و پس از آن اعلام شد که بر اثر این شلیک‌ها دو هلی‌شات یا پهپاد در اطراف دفتر رهبر جمهوری اسلامی (منطقه پرواز ممنوع تهران) ساقط شده است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »