احمد منتظری به مرخصی آمد

زیتون- احمد منتظری برای هشت روز به مرخصی آمد. او صبح روز گذشته در پی احضار به دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده بود.
کانال تلگرامی «بیت آیت‌الله منتظری» خبر داد که با «تغییر رویه دادگاه ویژه روحانیت» احمد منتظری که ۲۴ ساعت گذشته را در انفرادی گذرانده بود، به مرخصی آمده است.
عصر روز چهارشنبه، دادسرای ویژه روحانیت با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تایید خبر بازداشت احمد منتظری، اعلام کرد که دلیل بازداشت او اجرای حکم ۶ سال زندان بوده است. در اطلاعیه دادسرای ویژه روحانیت آمده بود که احمد منتظری به «تضعیف مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهانت، افترا و دروغ‌پردازی های متعدد وی نسبت به امام خمینی قدس‌سره‌الشریف و یادگار عزیز ایشان و همچنین تطهیر و حمایت از منافقین کوردل و تروریست و همنوایی با استکبار جهانی» اقدام کرده است.
سایت و کانال تلگرام آیت‌الله منتظری چند ماه پیش فایل صوتی جلسه قائم‌مقام وقت رهبری با اعضای منصوب آیت‌الله خمینی در هیات بررسی وضعیت زندانیان سیاسی را منتشر کرده بود. این هیات – براساس خاطرات آیت‌‌الله منتظری – حکم اعدام چند هزار زندانی سیاسی را صادر کرد. احمد منتظری به خاطر انتشار این فایل از سوی دادگاه ویژه روحانیت قم به ۲۱ سال حبس تعزیری و سه سال خلع لباس محکوم شد.
اواخر دی ماه جلسه تجدید نظر این حکم تشکیل شد، اما نتیجه این جلسه رسانه‌ای نشد؛ هرچند محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و رییس دادگاه ویژه روحانیت گفته بود این حکم تایید و نهایی خواهد شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »