اصغر فرهادی نماینده فروشنده در اسکار را مشخص کرد

زیتون- اصغر فرهادی ، کارگردان فیلم فروشنده انوشه انصاری و فیروز نادری، را به عنوان نماینده‌های خود برای شرکت در مراسم اسکار معرفی کرد.
فرهادی به دنبال صدور دستور دونالد ترامپ،‌ رییس جمهوری آمریکا و عدم صدور ویزا برای شهروندان هفت کشور از جمله ایران، اعلام کرده بود برای شرکت در مراسم اسکار به این کشور نخواهد رفت. تصمیم این کارگردان سرشناس ایرانی با حمایت انجمن فیلم نامه نویسان هالیود و تعدادی دیگر از هنرمندان همراه شد.
انوشه انصاری اولین زن فضانورد ایرانی است که به فضا سفر کرده است. فیروز نادری هم پیش از بازنشستگی مدیرکل اکتشافات منظومه خورشیدی در ناسا، سازمان هوانوردی و فضایی ملی آمریکا بود.
فروشنده، هفتمین ساخته اصغر فرهادی، نامزد سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۷ و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است. این مراسم صبح دوشنبه نهم اسفند ماه برگزار می شود.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »