در پی شکایت محمد خاتمی، محمدرضا نقدی احضار شد

زیتون– محمد انجام، وکیل محمد خاتمی، خبر از احضار سردار نقدی به دلیل شکایت موکل خود داد.
به گفته محمد انجام و براساس اعلام شعبه رسیدگی کننده «با توجه به بخشنامه قوه قضاییه مبنی بر احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، مراتب احضار سردار نقدی به آن دفتر اعلام شده است».
شکایت محمد خاتمی از محمدرضا نقدی، پنجم دی ماه در دادسرای رسانه و به اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» ثبت شده بود.
وکیل محمد خاتمی به ایلنا گفت که نقدی «مراجعه ای به دادسرا نداشته«؛ بلکه بر اساس در خواست درخواست دفتر رهبر جمهوری اسلامی، «مستندات پرونده نیز برای آن دفتر» ارسال‌ شده است.
محمدرضا نقدی پیش از این در گفت‌وگویی با روزنامه شرق، گفته بود که «آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته». نقدی پس از آن‌که خبرنگار شرق به او گفت این مساله تکذیب شده، ادامه داده بود: «تکذیب شده؟ از من شکایت کنند و من را محاکمه کنند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »