اعتراف درباره آغاز آتش‌سوزى پلاسکو

زیتون– محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خبر داد که «مقصران وقوع حریق غیرعمدی پلاسکو پس از ۵۴ روز درباره شروع آتش‌سوزی «اعتراف» کردند.
شهریاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به این‌که آتش‌سوزی از فروشگاهی در طبقه دهم آغاز شد و دو کارگر در این مغازه مشغول فعالیت بوده‌اند، گفت این دو «از مهتابی داخل سقف یک سیم روکار با متراژ حدود ۱۰ تا ۱۵ متر کشیده و آن را ابتدا به یک یخچال وصل کرده و برخی روزها هم با اتصال به یک هیتر برقی خود را گرم می‌کردند». او اضافه کرد: «سیم‌ها به دلیل بار الکتریکی زیاد آتش می‌گیرد و به دلیل وجود حجم زیادی از پارچه و لباس، آتش‌سوزی شروع می‌شود».
شهریاری گفت در حال حاضر «فرضیه عمدی بودن حادثه» از بین رفته، اما «میزان قصور و تقصیر سایر عوامل دخیل در این حادثه در دست بررسی است».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »