علی مطهری خواستار توضیح وزیر اطلاعات در مورد بازداشت ادمین چند کانال‌ تلگرامی شد

زیتون– علی مطهری، نایب رییس مجلس، از محمود علوی، وزیر اطلاعات خواست درباره «بازداشت برخی مسئولان کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب» و همچنین «نحوه بازداشت احسان مازندرانی، مدیر روزنامه فرهیختگان» توضیح دهد.
مطهری در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد که اگر از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع نشود، پیگیر سوال از وزیر یا استیضاح او خواهد شد.
نایب رییس مجلس خبر داد که از بازداشت دوازده نفر از «مدیران مسئول کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب یا حامی دولت» در روزهای اخیر از سوی «یک نهاد اطلاعاتی نظامی» و «از دسترس خارج شدن کانال‌های آن‌ها» مطلع شده است. مساله‌ای که به گفته مطهری «شبهاتی را خصوصا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری» ایجاد کرده است.
مطهری گفت از وزیر اطلاعات می‌خواهد روشن کند این دو اقدام «کار چه نهادی بوده است»، چرا که «تنها نهاد اطلاعاتی پاسخگو» در قانون اساسی، وزارت اطلاعات است و «اگر دیگران در کار او دخالت می‌کنند به هرحال مسئولیت با این وزارتخانه است».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »