نرگس کلباسی از تمامی اتهامات تبرئه شد

زیتون– نرگس کلباسی اشتری شهروند ایرانی-انگلیسی از اتهام به قتل تبرئه شد. این حکم در دادگاه تجدید نظر شهر رایاگادای هند صادر شده است.

او در کانال تلگرام خود نوشت:دقایقی پیش حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا در مورد پرونده من اعلام و از همه اتهامات وارده تبرئه شده و بی‌گناه شناخته شدم.
در حکم دادگاه اعلام شده در صورت تمایل می توانم به خاطر تمام مشکلات و سختی هایی که این مدت برایم ایجاد کرده اند اعلام خسارت کنم.
ممنونم از همه حمایت های شما هموطنان عزیزم, از مقامات محترم سیاسی تا شهروندان عادی…
خدایا شکرت
این زن نیکوکار در آذر ماه سال ۱۳۹۵ به اتهام قتل غیرعمد در هند به تحمل یک سال زندان و پرداخت۳۰۰ هزار روپیه (۴۳۰۰ دلار) جریمه نقدی محکوم شده بود.
جواد ظریف، وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از خبر تبرئه بانوی نیکوکار ایرانی، سرکار خانم کلباسی بسیار خوشحال شدم. تبریک فراوان به خانم کلباسی و تقدیر از صبر و استقامت ایشان و سپاس از تلاش همکاران و پویش مردمی حمایت از ایشان.»
تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »