داعش ایران را تهدید کرد

زیتون– حکومت اسلامی عراق و شام (داعش) برای اولین بار با انتشار ویدئویی به زبان فارسی،‌ ایران را تهدید کرد.
در این ویدئوی ۳۷ دقیقه‌ای  که روز گذشته (یکشنبه) منتشر شده، سه نفر علیه ایران سخن می‌گویند. هنوز منبع مستقلی اصالت این ویدئو را تایید نکرده‌است.
هر کدام از این سه گوینده به عنوان نماینده ای از یکی از اقوام ایرانی سخن گفته اند. فرد اول موسوم به «ابو فاروق الفارسی» نماینده فارس‌زبان‌ها، فرد دوم موسوم به «ابو مجاهد البلوشی» نماینده قوم بلوچ و فرد سوم موسوم به «ابو سعد الاحوازی» نماینده هموطنان عرب‌زبان بودند.
به گزارش فارس این ویدئو با ارائه اطلاعاتی از تاریخ سرزمین کهن ایران و امپراتوری فارس آغاز می‌شود و با اشاره به دوره های تاریخی گوناگون به جمهوری اسلامی می پردازد.
این ویدئوکلیپ صرفا اهل سنت ایران را هدف قرار داده و تلاش می‌کند مردم اهل سنت را به آنچه «جهاد» می‌خواند تحریک و به ایجاد ناامنی در ایران دعوت کند. در این ویدئو ادعا شده که حکومت ایران همیشه در حال کشتار اهل سنت است و اهل سنت باید برای احقاق حقوق خود فرصت را از دست ندهند و با جمع‌آوری سلاح، انبار و توزیع آن علیه حکومت ایران وارد اقدام مسلحانه شوند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »