حمایت مصباح‌یزدی از نامزدی رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری

زیتون– حسین‌علی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس، گفت محمدتقی مصباح یزدی به اعضای جبهه پایداری توصیه کرده است برای حضور ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کنند.

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با انتخاب، با اشاره به جلسه اعضای جبهه پایداری با مصباح‌یزدی، خبر داد که رییس موسسه آموزشی «امام خمینی» از اعضای جبهه پایداری خواسته از رییسی دعوت کنند در انتخابات نامزد شود و گفته است: «اگر شرایطی فراهم شد که به صحنه رقابت انتخاباتی ورود پیدا کرد از وی حمایت کنید».

از مصباح یزدی به عنوان «پدر معنوی» جبهه پایداری یاد می‌شود.

حاجی دلیگانی ابراز امیدواری کرده است که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) نیز «روی انتخاب رئیسی به اجماع برسند» که به این ترتیب «اتفاق میمون و مبارکی در جهت حفظ وحدت بین اصول‌گرایان رقم خواهد خورد».

پیش از این پنجاه نماینده مجلس خبرگان نیز در نامه‌ای از رییسی دعوت کرده بودند در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »