پلیس، مقصر تصادف زنجیره‌ای در مشهد

زیتون– بازپرس تصادف زنجیره‌ای درجاده مشهد – نیشابور اعلام کرد که «قصور و کوتاهی پلیس در عدم اطلاع‌رسانی به مسافران» دلیل اصلی این حادثه بوده است. او خبر داد که فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی «تفهیم اتهام» شده و در حال حاضر با قرار کفالت آزاد است.

محمدحسن اصولی‌صفار به ایسنا گفت: «با توجه به اقرار صریح متهم، فرمانده پلیس راه‌ خراسان رضوی، اظهارات و شواهد عینی در صحنه، شکایت مجروحین حادثه و تحقیقات میدانی بازپرس از صحنه تصادف، قصور و کوتاهی پلیس در عدم اطلاع‌رسانی به مسافرین و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادفات محرز بوده بر همین اساس متهم تفهیم اتهام شده و با قرار قانونی کفالت آزاد شده است».

در تصادف زنجیره‌ای که روز چهارم فروردین ماه در جاده مشهد – نیشابور رخ داد، بیش از ۵۰ خودرو با هم برخورد کردند. در این تصادف یک دختر ۹ ساله کشته شد و ۸۴ نفر نیز زخمی شدند.

اصولی‌صفار همچنین خبر داد که «تحقیقات قضایی» از مدیرکل راهداری خراسان رضوی نیز ادامه دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »